ДФСУ у підкатегорії 107.07 ресурсу "ЗІР" зазначила, що пунктом 2 Порядків №579 передбачено ведення Книги обліку доходів (Книги обліку доходів і витрат) за вибором платника податку в паперовому або в електронному вигляді.
У разі обрання платником податку ведення Книг в електронному вигляді:
1) платник податку зобов’язаний:
- отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів, включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді, посилені сертифікати відкритих ключів;
- укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом за основним місцем обліку;
- сформувати та надіслати до такого контролюючого органу заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, використовуючи такий електронний сервіс;
2) контролюючий орган за основним місцем обліку реєструє заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі в реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає платнику податку повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера такої книги та дати її реєстрації;
3) після отримання платником податку повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення згідно з Порядками. Внесення даних за підсумками робочого дня здійснюється щоденно, але не пізніше наступного календарного дня;
4) у Книзі в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від’ємне або позитивне значення.
При цьому можливість реєстрації та ведення Книг в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб наразі не реалізована.