Головна Усі новини Облік та звітність Облік окремих операцій

Можливість реєстрації та ведення Книг обліку в електронній формі наразі не реалізована

З якого періоду ФОП – платник ЄП може зареєструвати та вести книгу обліку доходів (книгу обліку доходів і витрат) в електронному вигляді? Консультує ДФСУ

ДФСУ у підкатегорії 107.07 ресурсу "ЗІР" зазначила, що  пунктом 2 Порядків №579  передбачено ведення Книги обліку доходів (Книги обліку доходів і витрат) за вибором платника податку в паперовому або в електронному вигляді.

У разі обрання платником податку ведення Книг в електронному вигляді:

1) платник податку зобов’язаний:

  • отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів, включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді, посилені сертифікати відкритих ключів;
  • укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом за основним місцем обліку;
  • сформувати та надіслати до такого контролюючого органу заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, використовуючи такий електронний сервіс;

2) контролюючий орган за основним місцем обліку реєструє заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі в реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає платнику податку повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера такої книги та дати її реєстрації;

3) після отримання платником податку повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення згідно з Порядками. Внесення даних за підсумками робочого дня здійснюється щоденно, але не пізніше наступного календарного дня;

4) у Книзі в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від’ємне або позитивне значення.

При цьому можливість реєстрації та ведення Книг в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб наразі не реалізована.

Джерело
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс
Рубрика:
Облік та звітність / Облік окремих операцій
Теги:
Витрати , Доходи , Електронний документ , Підприємці , Податкова консультація , Облік

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?