Податкова відповіла на запит щодо порядку заповнення зведеної податкової накладної.
ДПС нагадує, що податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов’язань продавця (п. 201.4 ст. 201 р. V ПКУ). При цьому оригінал накладної видається покупцеві, а копія залишається у продавця товарів/послуг.
При здійсненні постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер при постійних зв’язках із покупцем, покупцеві може бути виписана зведена податкова накладна виходячи із визначеної у договорі періодичності оплати поставлених товарів/послуг (1 раз на 5 днів; 1 раз на 10 днів тощо), але не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця (п. 15 Порядку заповнення податкової накладної (наказ Мінфіну від 01.11.2011 р. №1379). При цьому до зведеної податкової накладної обов’язково додається реєстр товаротранспортних накладних чи інших відповідних супроводжувальних документів, згідно з якими здійснено постачання товарів/послуг.
Отже, враховуючи, що зведена податкова накладна виписується за підсумками визначеної у договорі періодичності оплати поставленої продукції не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця, то якщо до моменту виписування продавцем зведеної податкової накладної відбулася зміна податкових зобов’язань продавця у зв’язку з поверненням покупцю коштів за непоставлені товари (послуги) або поверненням покупцем товарів, суми ПДВ в зведеній податковій накладній таким продавцем зазначаються загальною сумою, що відповідає фактичній сумі поставлених покупцю товарів (послуг). Розрахунок коригування до такої податкової накладної не виписується.