• Посилання скопійовано

Пенсійна звітність за відсутності найманих працівників

Чи потрібно підприємству, яке не має найманих працівників, подавати звітність до органів Пенсійного фонду України?

Згідно з п. 4 частини першої ст. 6 Закону про ЄСВ платник єдиного внеску зобов'язаний подавати звітність до територіального органу Пенсійного фонду України у строки, у порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом України, за погодженням з відповідними фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та центральним органом виконавчої влади у галузі статистики.
Статусу платника єдиного внеску набувають підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, у т. ч. філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб за умов, якщо вони:
* по-перше, використовують працю фізосіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством;
* по-друге, мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Враховуючи викладене, за відсутності хоча б однієї із зазначених умов підприємство не має обов'язку щодо подання звітності до органів Пенсійного фонду України.

«Вісник податкової служби України», червень 2012 р., №24

Джерело: ДФС у Львівській області

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»