Міндоходів в м. Києві нагадало, що з 27.11.2013 р. приймання звітності в електронному вигляді здйснюється тільки за зміненими форматами відповідно до вимог наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.10.2013 р. №561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників».
Зокрема, змінено формулювання визначення пакету документів:
"Пакет звітних документів – це певний перелік документів одного типу чи різних типів, що подаються суб’єктом в одному звітному періоді. Пакет повинен містити основний документ звітності та необхідні додатки до нього. Фізично пакетом документів є набір XML-файлів, які називаються згідно з форматом (стандартом) електронної звітності."
Об'єднання документів в пакет реалізується за допомогою розділу документа – <LINKED_DOCS>. Програмне забезпечення формування податкової звітності повинне використовувати ці елементи для формування пакету.
Проте усі ці зміни у порядку подання звітності (звітів у пакеті) додали головного болю бухгалтерам. Навіть правильно створивши пакет, з'являється чимало запитань після його подання. Наприклад, чи другі квитанції однакові на весь пакет? Як бути у разі прийняття лише частини пакету та як подати його повторно?
Ось як відповіли на ці запитання в Технічній підтримці Центру обробки електронної звітності Міндоходів:
1. Так, квитанції №2 на всі документи одного пакета однакові. Реєстраційний номер присвоюється один на весь пакет звітів.
2. Якщо не прийняті деякі документи з пакета, то протягом того ж дня можна подати повторно для реєстрації тільки не прийняті звіти (додатки) зі статусом " звітні ". Якщо ж подавати на наступний день - то необхідно подавати весь пакет документів , але вже як " Новий звітний ".
Розробники програмного забезпечення "Податкова звітність" рекомендують для забезпечення коректності формування пакета для звітних документів зі статусом " Новий звітний " та " Уточнюючий ", через особливості роботи алгоритму створення документів, на початку роботи обов'язково виконати збереження "Основного документа" пакету, причому у вікні введення параметрів збереження вказати необхідний статус документа ("Новий звітний" або "Уточнюючий") і "Номер уточнюючого документа".
Подальша робота з формування пакету не відрізняється від описаної вище, єдина умова - зберігати додатки необхідно з таким-же статусом, як і основний документ. Після збереження і закриття додатків необхідно повторно зберегти "Основний документ". Спрощено послідовність збереження даного виду документів виглядає так: "Основний документ" >>> "Додатки">>> "Основний документ".