• Посилання скопійовано

Декларацію про введення об'єктів в експлуатацію спрощують

Об’єм декларації зменшиться, зникне більшість складних таблиць, не потрібно буде вписувати інформацію про відповідальну особу з технагляду тощо

Декларацію про введення об'єктів в експлуатацію спрощують

Державна архітектурно-будівельна інспекція спростила декларацію про введення в експлуатацію об’єктів, які починали будуватися шляхом подання повідомлення. Обсяг декларації суттєво скорочено – з 15 до 7 пунктів. Відповідні зміни будуть внесені до постанови №461 Кабінету Міністрів України «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів». Таке рішення 23 вересня ухвалив Урядовий комітет з питань регіонального розвитку на пропозицію Державної архітектурно-будівельної інспекції України. 

«Сьогодні в Україні близько половини будівництв починаються шляхом подання повідомлення. Однак, коли ці об’єкти доводиться вводити в експлуатацію, спрощена система не діє. Людина має вписати в декларацію безліч інформації, в тому числі багато технічних даних, в яких розбираються лише спеціалісти. Вся ця зайва інформація лише заплутує людей і призводить до великої кількості помилок у документах. Як наслідок – декларації повертають на доопрацювання. Заповнити спрощену декларацію буде значно легше, адже  вона міститиме лише загальнозрозумілі дані», - заявив голова Державної архітектурно-будівельної інспекції Максим Мартинюк. 

Об’єм декларації зменшиться від 5-ти до 2-х сторінок, зникне більшість складних таблиць, не потрібно буде вписувати інформацію про відповідальну особу з технагляду, генпідрядника та генпроектувальника, детальну характеристику споруди, основні її показники тощо.

Крім того, будівлі та споруди, які за будівельним паспортом входять до єдиної групи будівельних споруд, можна буде вводити в експлуатацію окремо.

Після того, як постанову ухвалить Уряд, громадяни, які починали будівництво шляхом подання повідомлення, вказуватимуть у Декларації лише наступне:

- інформацію про об’єкт;

- інформацію про замовника;

- дані щодо повідомлення про початок будівельних робіт;

- інформацію про поштову/будівельну адресу;

- реквізити документа, що посвідчує право власності/користування земельною ділянкою;

- характеристику індивідуальних житлових, садових, дачних будинків та нежитлових будівель (за результатами технічної інвентаризації);

- інформацію про проведену технічну інвентаризацію об’єкта будівництва.

Такі зміни до декларації збережуть час та зусилля громадян і стануть черговим кроком на шляху до втілення нових принципів державного управління.

Джерело: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»