• Посилання скопійовано

Відтепер декларацію про початок будівельних робіт можна зареєструвати онлайн

Уряд впровадив пілотні електронні адмінпослуги у сфері будівництва

Відтепер декларацію про початок будівельних робіт можна зареєструвати онлайн

Відтепер повідомлення та декларацію про початок виконання підготовчих або будівельних робіт можна зареєструвати без відвідування органів влади за допомогою веб-сайту >>>

17 жовтня 2014 року в Мінрегіоні відбувся круглий стіл на тему „Від електронної послуги до електронного урядування” за підтримки ОБСЄ та фонду “Відродження”, в ході якого презентували пілотні електронні адміністративні послуги у сфері будівництва, які запроваджено в рамках реалізації спільного проекту Державного агентства з питань електронного урядування, Державної архітектурно-будівельної інспекції (ДАБІ) та Координатора проектів ОБСЄ в Україні.

Мирослав Кошелюк, заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства відкриваючи захід наголосив, що саме розвиток багатоканальних електронних послуг є одним з пріоритетів багатьох країн світу. Саме електронні послуги здатні ефективно обслуговувати динамічну економіку сучасного світу, вони доступні цілодобово 7 днів на тиждень, що дуже важливо у сучасних умовах, та прозорі, що значно зменшує можливості для корупції та інших зловживань.

Антикорупційним бар’єром називає сучасні інформаційні технології в державному управлінні Координатор проектів ОБСЄ в Україні Вайдотас Верба.

«Сучасні інформаційні технології в державному управлінні можуть створити своєрідний антикорупційний бар’єр через впровадження прозорих процедур, надаючи можливість контролю за наданням послуг» – сказав він.

На першому етапі реалізації спільного проекту запроваджено чотири пілотні електронні адміністративні послуги: реєстрація повідомлення або декларації про початок виконання підготовчих робіт та реєстрація повідомлення або декларації про початок виконання будівельних робіт. Так, громадяни та організації, які розпочинають будівництво (реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт) об’єктів I-III категорії складності, можуть отримати необхідні документи без відвідування органів влади. Зазначені послуги замовник може отримати через Інтернет на веб-сайті e-dabi.gov.ua, заповнивши необхідну електронну форму повідомлення або декларації та підписавши її електронним цифровим підписом.

«Ми хочемо максимально спростити та зробити комфортним порядок отримання громадянами послуг з боку ДАБІ України. Коли система запрацює, людина зможе, не виходячи з дому, заповнити декларацію про початок виконання будівельних робіт, яка автоматично буде направлятися до відповідного територіального органу Держархбудінспекції. Причому весь шлях проходження документу можна відслідкувати онлайн. Це в рази прискорить процес оформлення дозвільної документації, ліквідує черги в ЦНАПах та суттєво знизить корупційні ризики» – сказав керівник Держархбудінспекції Максим Мартинюк.

Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України наголосив, що запроваджені електронні послуги в будівництві є пілотними.

«Відповідно до чинного законодавства електронні адміністративні послуги повинні надаватись через єдиний державний портал адміністративних послуг. Наразі портал знаходиться у стані модернізації. Тому, запроваджуючи ці послуги, ми орієнтувались на кращий європейський досвід. У більшості країн ЄС різні відомства самостійно розробляють електронні послуги відповідно до єдиних відкритих стандартів та правил, які потім інтегруються до єдиного порталу. Тобто, у більшості випадків, єдиний веб-портал забезпечує централізований доступ до переліку окремих фреймворків, окремих послуг, а також централізовані інформаційні сервіси та сервіси авторизації. У нашому випадку, ми позиціонуємо пілотні електронні послуги, як окремі сервіси майбутнього єдиного державного веб-порталу адміністративних послуг», - пояснив Олександр Риженко.

Нагадаємо, в рамках реалізації угоди про Асоціацію з Європейським Союзом, Державне агентство з питань електронного урядування має забезпечити системний розвиток е-урядування в Україні згідно європейських вимог. Відповідні завдання перед Агентством поставив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Володимир Гройсман.

Джерело: КМУ

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»

  • Скільки транзитних декларацій оформлено у І кварталі 2025 року?
    У І кварталі 2025 року ДМС оформила 25,8 тис. транзитних декларацій, що на понад 2 тис. більше, ніж у попередньому кварталі. Це найбільша кількість декларацій за квартал з початку приєднання України до Конвенції про процедуру спільного транзиту
    18.04.20259
  • Продаж авто: як відзвітувати та сплатити податки?
    Якщо фізособа продала рухоме майно і з цього доходу не було сплачено ПДФО або ВЗ, то вона зобов’язана до 1 травня року, наступного за звітним, подати декларацію про майновий стан і визначити відповідні ПЗ та до 1 серпня сплатити такі ПЗ
    18.04.202514
  • Чи можна сформувати заяву-розрахунок за паперовими лікарняними?
    В особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ страхувальники можуть сформувати заяву-розрахунок на підставі даних паперового листка непрацездатності. Для цього у формі заяви-розрахунку потрібно зазначити тип листка непрацездатності – “паперовий”
    18.04.2025445
  • Як заповнити таблицю 1.1 додатка 2 до декларації з ПДВ?
    У таблиці 1.1 додатка 2 розшифровується вся сума ПДВ до бюджетного відшкодування, яка виникла за рахунок коригування ПЗ за операцією з експорту РЕЗ, та заповнюється у разі декларування такої суми до бюджетного відшкодування у графі 9 таблиці 1 додатка 2
    18.04.202587
  • Скільки декларацій про майновий стан вже подано за 2024 рік?
    Наразі сума задекларованих доходів становить 88,2 млрд грн. Це на 32,7 млрд грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. На 14 квітня вже подано понад 104 тис. декларацій про майновий стан. Це – 101% від показника минулорічної кампанії
    17.04.202526