• Посилання скопійовано

ЕЦП-печатка не є обов’язковим реквізитом декларацій лише у разі її відсутності на підприємстві

Податківці надали відповідь щодо підпису податкової звітності без використання ЕЦП - печатки. За нею виходить, що якщо у суб'єкта господарювання немає печатки, то подавати податкову звітність без печатки цілком легально

ЕЦП-печатка не є обов’язковим реквізитом декларацій лише у разі її відсутності на підприємстві

За нормою п. 48.3 ПКУ одним із обов’язкових реквізитів податкової звітності є підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, засвідчені печаткою платника податку (за наявності). 

А вже подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється відповідно до норм Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами (далі - Порядок №557).

Створення електронного документа завершується накладанням на нього ЕЦП підписувача (підписувачів), електронної печатки (за наявності), як передбачено для аналогічного документа в паперовому вигляді (п. 3 розділу II Порядку №557). 

Цю норму зазначили й податківці у ІПК від 31.07.2018 р. №3341/6/99-99-08-02-01-15/ІПК, але висновку вони не зробили. 

Але з огляду на норми п. 48.3 ПКУ та Порядку №557 виходить, що платники податків можуть подавати податкову звітність в електронній формі без наявності електронної печатки за умови її відсутності.

Про можливість подання паперової звітності без наявності печатки ми писали тут>> 

Нагадаємо, що обов’язковість використання печаток скасовано ще минулого року. Про це ми писали тут>>

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»

  • Скільки транзитних декларацій оформлено у І кварталі 2025 року?
    У І кварталі 2025 року ДМС оформила 25,8 тис. транзитних декларацій, що на понад 2 тис. більше, ніж у попередньому кварталі. Це найбільша кількість декларацій за квартал з початку приєднання України до Конвенції про процедуру спільного транзиту
    18.04.202512
  • Продаж авто: як відзвітувати та сплатити податки?
    Якщо фізособа продала рухоме майно і з цього доходу не було сплачено ПДФО або ВЗ, то вона зобов’язана до 1 травня року, наступного за звітним, подати декларацію про майновий стан і визначити відповідні ПЗ та до 1 серпня сплатити такі ПЗ
    18.04.202522
  • Чи можна сформувати заяву-розрахунок за паперовими лікарняними?
    В особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ страхувальники можуть сформувати заяву-розрахунок на підставі даних паперового листка непрацездатності. Для цього у формі заяви-розрахунку потрібно зазначити тип листка непрацездатності – “паперовий”
    18.04.2025546
  • Як заповнити таблицю 1.1 додатка 2 до декларації з ПДВ?
    У таблиці 1.1 додатка 2 розшифровується вся сума ПДВ до бюджетного відшкодування, яка виникла за рахунок коригування ПЗ за операцією з експорту РЕЗ, та заповнюється у разі декларування такої суми до бюджетного відшкодування у графі 9 таблиці 1 додатка 2
    18.04.202591
  • Скільки декларацій про майновий стан вже подано за 2024 рік?
    Наразі сума задекларованих доходів становить 88,2 млрд грн. Це на 32,7 млрд грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. На 14 квітня вже подано понад 104 тис. декларацій про майновий стан. Це – 101% від показника минулорічної кампанії
    17.04.202527