• Посилання скопійовано

Що є підтвердженням приймання або неприймання звіту про підзвітні рахунки?

Якщо підзвітна фінансова установа подає звіт через Е-кабінет, то про його приймання свідчать квитанції, які надсилаються контролюючим органом в Е-кабінет і які прикріпляють безпосередньо до документа, якого вони стосуються

Що є підтвердженням приймання або неприймання звіту про підзвітні рахунки?

Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків розповідає, що порядок заповнення та подання фінансовими агентами звіту про підзвітні рахунки відповідно до багатосторонньої угоди компетентних органів про автоматичний обмін інформацією про фінансові рахунки затверджено наказом Міністерства фінансів України від 25.09.2023 №516 (далі – Порядок №516).

Згідно з п. 6 Порядку №516 подання звіту про підзвітні рахунки відповідно до багатосторонньої угоди компетентних органів (далі – Звіт) засобами електронного зв’язку в електронній формі та отримання квитанцій про отримання та прийняття такого Звіту здійснюються відповідно до п. 42.6 ст. 42 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (далі – Порядок №557).

Підзвітні фінансові установи мають можливість подати Звіт до контролюючого органу через Електронний кабінет платника податків, спеціалізоване програмне забезпечення та спеціалізованої електронної скриньки: zvit@sta.gov.ua.

Якщо підзвітна фінансова установа подає Звіт через Електронний кабінет, то про його приймання свідчать квитанції, які надсилаються контролюючим органом в Електронний кабінет і прикріпляють безпосередньо до документа, якого вони стосуються. Функції Електронного кабінету забезпечують можливість їх перегляду.
Перша квитанція свідчить про успішне або неуспішне надсилання Звіту до контролюючого органу.

Пунктом 8 розд. ІІ Порядку №557 передбачено, що перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня.

Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.

Відповідно до п. 9 розд. ІІ Порядку №557 не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком №557, формується друга квитанція.
Друга квитанція є підтвердженням про приймання або повідомленням про неприймання в контролюючому органі електронного документа.

У разі наявності другої квитанції про приймання електронного документа датою та часом приймання (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції (п. 11 розд. ІІ Порядку №557).

У разі неприймання електронного документа контролюючий орган у другій квитанції зазначає причини відхилення Звіту та помилки, які виявила інформаційна система під час перевірки безпосередньо Звіту.

Підставами для неприймання Звіту засобами електронного зв’язку в електронній формі є відсутність права підпису електронного документа підписувачем, недійсність кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України від 05 жовтня 2017 року №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії відповідного кваліфікованого сертифіката електронного підпису, а також невідповідність вимогам електронного документа та формату, передбаченому Порядком №516 (п. 19 Порядку №516).

При цьому перелік типових помилок розміщений на вебсайті ДПС за адресою: Головна/Банер/CRS/Заповнення та подання звітів про підзвітні рахунки CRS/Перелік типових помилок при заповненні звітів CRS.

Джерело: ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»

Подарунки та знижки з нагоди свята

Приєднуюсь