Головна Усі новини «Дебет-Кредит» Новини партнерів

2/3 ставки за простій – як в 1С налаштувати нарахування: «7 хвилин» з Ольгою Хільчук

2/3 від посадового окладу у період простою. Яким чином нарахувати та виплатити в 1С Підприємство? Саме про це поговоримо у цьому випуску


Усі операції виконані у програмі так, що ви зможете налаштувати їх самостійно, без залучення програміста.

Перейдемо до 1С. За нашим прикладом працівник відпрацював з 1 по 16 березня 10 робочих днів. Та з 17 по 31 березня на підприємстві встановлено карантин і за цей період нараховується 2/3 від посадового окладу. Відповідно за березень  має бути нараховано:

  • заробітну плату за робочі дні: 12600,00 грн/21 *10 = 6000,00 грн
  • оплату простою: 12600,00 грн / 21 * 11 * 2/3 = 4400,00 грн

Всього зараховано: 6000 + 4000 = 10 400 грн.

Що ми для цього повинні зробити?

Спочатку відкриємо «Нарахування організації», через меню «Операції» - «План видів розрахунку». Ми повинні створити новий вид розрахунку, а саме «Оплата простою 2/3 від посадового окладу». Заповнюйте його так, як подано на зразку.

Що найважливіше? Задати спосіб розрахунку у вигляді довільної формули розрахунку. Для цього необхідно перейти у розділ «Редагування формули розрахунку» і ввести їх так, як зображено на слайді. Для того щоб ввести ці показники нам необхідно скористуватися нижнім меню, а саме показниками. Натискаємо лівою кнопкою миші, затримуємо її, затискаємо і перетягуємо ті показники, які нам необхідні для формули у верхню частину даного розділу. Таким чином, ви прописуєте дану формулу, натискаєте «ОК» і вона повинна з’явитися в описі формули розрахунку у даному нарахуванні по організації. Тиснемо на «ОК» і закриваємо нарахування.

Далі ми повинні з вами перейти до розділу «Способи відображення зарплати в регламентованому обліку». У розділі «Повний перелік способів відображення» додаємо новий спосіб з використанням 949 витратного рахунку. Якщо згідно з обліковою політикою ці витрати ви розносите не на 949 рахунок або, можливо, у вас такий спосіб уже доданий, то цієї операції ви не виконуєте. В даному випадку в мене цього способу не було, тож я його додала.

Також переходимо у розділ «Статті витрат для внесків ФОП». Нам необхідно додати два нових: для відображення витрат по ЄСВ ставимо 949 рахунок, підтягуємо відповідно статтю витрат, на які ви бажаєте щоб закумулювалися ці витрати. Далі переходимо безпосередньо до документів, які допоможуть нам автоматично нарахувати 2/3 від посадового окладу для цього співробітника, «Невиходи та одноразові виплати по організаціях».

Додаємо у список співробітників (чи співробітника), залежно від вашого прикладу, зазначаємо дату даного документу та місяць нарахування. На що нам необхідно звернути увагу? На період. Його ми прописуємо вручну, в даному нашому прикладі це 17.03.2020 - це початок, 31.03.2020 – закінчення. Відповідно, якщо у вас карантин по 11 травня, то у квітні буде з 1 по 30 і у травні з 1 по 11 травня. Базовий період залишаєте повний місяць нарахування. Для того, щоб результат програма нам розрахувала автоматично, без нашого ручного втручання, ми повинні використати кнопку «Розрахувати»: «По всіх працівниках» якщо їх декілька, «По одному» – якщо він у нас один, як у даному прикладі. Натискаємо «По працівнику» і програма нам видає результат.

Що ще необхідно зробити у даному документі? Обрати спосіб відображення. Натискаємо на «ОК», проводимо даний документ. Далі переходимо до документа «Табель обліку робочого часу». Він також заповниться автоматично. Через кнопку «Заповнити» «По всіх працівниках» нам програма підтягне усіх працівників, заданих у певному підрозділі. У даному випадку у нас один працівник, відповідно бачимо що з 1 по 16 - це робочі дні, «р», з 17 по 31 відображені дані літерою «п», простої. «р» – 10, «п» – 11. Все правильно. Тиснемо «ОК», проводимо Табель обліку робочого часу.

Далі переходимо безпосередньо до нарахування заробітної плати за березень. Для цього також можемо використати автоматичне заповнення та розрахунок через кнопку «Заповнити та розрахувати все». Ми це зробили попередньо. Бачимо у розділі «Нарахування» лише суму 6000 грн, тобто основний посадовий оклад з 1 по 16 березня. Сума за простоями відображена у підрозділі «Проводки», вона у нас першим рядком іде, оплата простою 2/3 згідно з видом розрахунку, який ми додавали раніше.

Бачимо результат 4400 грн на витратному 949 рахунку і 6000 грн – основний посадовий оклад за частину місяця. У сумі отримали 10 400 грн, згідно нашого попередньо заданого прикладу.

У меню «ПДФО» бачимо утримання військового збору та ПДФО. Також перейдемо на вкладку «Внески ФОП», де  бачимо нарахування ЄСВ.

У меню "Проводки" перевіряємо, чи на 949 коректно відобразилися витрати по нарахуванню ЄСВ на оплату за період простою. У підменю «Відображення в регламентованому обліку» перевіряємо усі бухгалтерські записи, які сформував даний документ. Тиснемо на «ОК», проводимо нарахування заробітної плати. Далі почергово переходимо до документа «Заробітна плата до виплати організації» для безпосереднього переказу коштів на рахунок, якщо це через банк використовується наш спосіб виплати, або через касу на руки працівникові. Також цей документ заповнюється автоматично з видом виплати «Чергова виплата», через кнопку «Заповнити» «За характером виплати». У меню «ПДФО» у нас утрималися військовий збір та ПДФО.

Зверну вашу увагу, що в цьому прикладі ми не нараховували аванс у березні, щоб чітко зрозуміти по сумі доходу, як в прикладі, щоб зручніше було читати і не потрібно ще було вам відкривати виплачений аванс по даному співробітнику. Звичайно, що у вас буде сума авансу, 15-ого нарахована і виплачена у відповідні терміни і у даному випадку дохід буде менший.

Ми ж тут чітко розуміємо, що вся сума доходу врахована та, що нами нарахована попередньо і податок утримано коректно. Параметри до виплати відображають ту суму коштів, яку отримує людина на руки. В іншому документі «Заробітна плата до виплати організації» з видом виплати «Перерахування внесків ФОП» у категорії «Внески ФОП» ми бачимо результат по єдиному соціальному внеску. Закриваємо даний документ. Відповідно, якщо перейти у «Структура підпорядкованості зарплати до виплати організації»  бачимо, що у нас є видатковий касовий ордер щодо перерахування коштів через касу даному співробітнику і також платіжні доручення зі сплати податків.

Таким чином, усі документи проведені, перевіримо картку рахунку по 661 рахунку. Бачимо: нарахування заробітної плати співробітникам, операції відображені, утримання податків, а також видатковий ордер закриває обороти за даний період по нарахуванню за березень, по одному даному співробітнику. По картці 949 рахунку ми також бачимо відображення витрат і закриття цих витрат, документом визначення фінансових результатів за березень місяць на 791 субрахунок. Таким чином, поточне сальдо кінцеве також відсутнє, обороти закриті коректно.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело
7eminar.com
Рубрика:
«Дебет-Кредит» / Новини партнерів
Теги:
, Електронна звітність , Електронний документ , Трудові відносини , «7 хвилин» від 7eminar.com

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Новини від Дт-Кт «Дебету-Кредиту» – тепер у Viber!

Коментарі: 0

Новини по темі