Головна Усі новини «Дебет-Кредит» Новини партнерів

Бухгалтерський, оперативний та фінансовий облік у «Дебет Плюс»

Комплексна автоматизації бухобліку за допомогою програми «Дебет Плюс» — це можливість вести весь облік в одній програмі з готовими типовими налаштуваннями проводок, документів та звітів. Для кого, для чого і як розпочати? Відповіді нижче

Спеціально розроблені конфігурації програмного комплексу «Дебет Плюс» дозволяють використовувати його для автоматизації обліку в різних галузях, наприклад:

  1. Бюджетні організації
  2. Органи місцевого самоврядування (сільські, селищні, міські ради)
  3. Заклади освіти (відділи освіти, школи, училища, гімназії, ліцеї, заклади дошкільної та позашкільної освіти)
  4. Заклади охорони здоров’я (КНП)
  5. Комунальні підприємства
  6. Підприємства агропромислового комплексу
  7. Хлібопекарська промисловість
  8. Виробничі, торгові, будівельні підприємства
  9. Малий та середній бізнес (ФОП)
  10. Готелі та ресторани

До головних переваг «Дебет Плюс» варто віднести:

  • кросплатформеність — можливість працювати на комп’ютерах із різними операційними системами;
  • масштабування — розпочніть з одного робочого місця і розширюйтеся до необхідної кількості;
  • модульність — поетапне впровадження різних ділянок обліку; можливість придбати тільки потрібний функціонал;
  • гнучкість у налаштуванні під потреби й особливості облікової політики вашої установи.

Програма обліку «Дебет Плюс» дозволяє:

  • легко організувати облік матеріальних цінностей у кількісному й сумовому вимірах,
  • вести облік матеріалів медичного призначення та продуктів харчування,
  • обліковувати основні засоби та МНМА,
  • вести облік автотранспортного парку,
  • повністю автоматизувати нарахування та виплату заробітної плати – від створення тарифікації, з урахуванням особливостей преміювання медичних працівників, до експорту в банк платіжної відомості на виплату заробітної плати та формування в електронному вигляді об’єднаної звітності для «M.E.DOC», «Арт-Звіт», «OPZ», «Соната», «Сота» та інші.

З повним описом підсистем програмного комплексу «Дебет Плюс» можна ознайомитися на нашому сайті.

Таким чином ви отримуєте всі розділи бухгалтерського, оперативного й фінансового обліку в єдиному комплексі, який:

  • пройшов експертизу у сфері технічного захисту інформації (експертний висновок з рівнем гарантій Г-2);
  • успішно впроваджений на підприємствах України різних галузей;
  • підтримується кваліфікованою командою спеціалістів;
  • розроблений з використанням найсучасніших технологій.

Усе це заощаджує значні кошти на придбанні ліцензій на програмне забезпечення та убезпечує вас від штрафних санкцій за використання неліцензійного й підсанкційного програмного забезпечення. Отже, перше, що необхідно зробити, це прийняти вольове рішення про перехід на українське програмне забезпечення. Про це ми вже говорили в попередній статті «7 кроків переходу на українське програмне забезпечення».

«Дебет Плюс» — це програмний продукт, розроблений в Україні і для України.

 

Детальніше про програму «Дебет Плюс» читайте на сайті https://debet.com.ua

або зверніться за телефонами й отримайте відповіді на всі ваші запитання:

+38 (067) 327-42-81
+38 (067) 620-81-58
+38 (067) 507-56-98

Рубрика:
«Дебет-Кредит» / Новини партнерів
Теги:
Реклама

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!

Коментарі: 0

Новини по темі