Вибрати облікову програму — завдання не із легких. Про це я розповідав у попередній статті про бухгалтерський, оперативний та фінансовий облік у «Дебет Плюс». Зараз хочу зупинитися на основних факторах, які впливають на прийняття рішення про підписання договору на супровід програми автоматизації бухобліку.
Зміна законодавчої бази. У програмістів є вислів «Будь-яка програма стає застарілою, як тільки дописано останній рядок коду». Для бухгалтерських облікових програм до «правила програмістів» можна додати ще й «правило законодавців» — «відразу після оприлюднення будь-якого закону чи постанови потрібно готувати поправки й доповнення до них». Тут відразу постає питання про актуальність програми обліку. Із кожною зміною в законодавстві потрібно вносити зміни в алгоритми роботи програмного забезпечення. Це стосується і алгоритмів обліку заробітної плати, і обліку податків та зборів, не кажучи вже про зміну бланків та затверджених форм звітності.
Актуальний договір на супровід клієнтів від компанії «Дебет Плюс» повністю закриває вищеперераховані пункти, та дозволяє разом з оновленнями програми отримати консультації від фахівців у сфері бухгалтерського обліку.
Консультації. Хоча ми добре знаємо, що кількість усіх ресурсів на планеті обмежена, дуже часто ми забуваємо про це, або не хочемо собі в цьому зізнаватися. Час — найцінніший ресурс, який, на жаль, ніяк не можна поновити. До чого це я? Я про кількість витраченого часу для вирішення одного питання. Звичайно ви можете знайти відповіді на всі запитання в інтернеті, подивитися відеоролики на YouTube, переглянути інструкції до програми або навіть спробувати експериментально знайти шлях вирішення певної проблеми. Але з договором супроводу вам достатньо звернутися на консультаційну лінію — і ваш час вивільнено та зекономлено.
Нашим клієнтам ми пропонуємо кілька пакетів супроводу з різною кількістю годин консультацій та гнучкою шкалою знижок. І головне — кожен пакет включає в себе отримання оновлень до програми у разі зміни чинного законодавства. Отже, ви завжди матимете актуальну ліцензійну програму для ведення бухгалтерського, оперативного та фінансового обліку від українського розробника.
З повним описом підсистем програмного комплексу «Дебет Плюс» можна ознайомитися на нашому сайті. Тому все, що вам необхідно зробити, це прийняти вольове рішення про перехід на українське програмне забезпечення з підтримкою від команди розробників. Процес переходу я також описував раніше в статті «7 кроків переходу на українське програмне забезпечення».
А ще ми підготували для вас чудову пропозицію при переході з іншого програмного забезпечення! Приваблива ціна на програму «Дебет Плюс» та можливість розмістити ваші програми в хмарі (пропозиція в партнерстві з хмарним оператором GigaCloud).
100 примірників програми «Дебет Плюс»
ліцензія на 1-2 робочих місця у стандартній конфігурації «Бухгалтерський облік для України»
«Дебет Плюс» — це програмний продукт, розроблений в Україні і для України.
Детальніше про програму «Дебет Плюс» читайте на сайті https://debet.com.ua
або зверніться за телефонами й отримайте відповіді на всі ваші запитання:
+38 (067) 327-42-81
+38 (067) 620-81-58
+38 (067) 507-56-98