При цьому НБУ звертає увагу, що іноді викладеної у звернені громадян інформації не достатньо для ретельної її перевірки та вжиття заходів в межах компетенції Національного банку. Зокрема, це стосується скарг щодо порушень встановленого порядку організації та здійснення валютно-обмінних операцій.
Національний банк рекомендує громадянам у своїх зверненнях додатково вказувати деталі порушень, надавати підтверджуючі дані, включаючи фото, аудіо чи відео фіксацію, а також вказувати контакті засоби зв’язку для можливого уточнення інформації. Це дозволить підвищити рівень реагування з боку Національного банку на виявлені порушення та надавати заявнику обґрунтовану відповідь по суті звернення.
Національний банк нагадує, що згідно з вимогами Закону України "Про звернення громадян" при зверненні громадянам крім суті скарги необхідно зазначити:
• прізвище, ім’я та по-батькові;
• місце проживання (поштова адреса: назва вулиці, проспекту, провулку, бульвару, тощо; номер будинку, корпусу, квартири, назва населеного пункту) та контактний телефон;
• e-mail – при бажанні отримати відповідь на електронну скриньку.