• Посилання скопійовано

Нацбанк підвищує рівень прозорості комунікацій з громадянами

Національний банк підвищує рівень прозорості комунікацій з громадянами та їх інформованості про організацію роботи регулятора зі зверненнями громадян

Нацбанк підвищує рівень прозорості комунікацій з громадянами

Відповідні норми містить постанова НБУ від 01.03.2018 р. №18 "Про затвердження Інструкції про організацію розгляду звернень та особистого прийому громадян у Національному банку України".

Цим документом, що спрямований на реалізацію Закону "Про звернення громадян" та врегульовує порядок відносин між Нацбанком та громадянами під час розгляду їх звернень, зокрема:

  • визначено форми та способи подання громадянами звернень до Національного банку України;
  • уточнено вимоги до оформлення звернень, у тому числі, електронних;
  • встановлено, що громадянин, який зазначив у зверненні номер мобільного телефону, після реєстрації звернення отримує смс-повідомлення про дату та реєстраційний номер, а якщо в електронному зверненні не зазначений номер мобільного телефону – повідомлення надсилається на електронну поштову адресу громадянина;
  • визначено, що на всі звернення громадян, оформлення яких відповідає вимогам Закону України “Про звернення громадян” та нормативних актів Національного банку, надаються письмові відповіді;
  • акцентовано, що відповіді на звернення громадян, які надсилаються засобами поштового зв’язку, є рекомендованими поштовими відправленнями;
  • визначено порядок організації особистого прийому громадян.

Постанова №18 набирає чинності з 13 березня 2018 року.

Нагадаємо, що у 2017 році до Національного банку України надійшло та було зареєстровано 15 434 звернення громадян. Традиційно найбільш популярною темою звернень громадян до Національного банку України впродовж минулого року залишилися відносини за кредитними договорами між позичальниками та банками (4 693 звернення). Також у 2017 році представники Національного банку провели особистий прийом 95 громадян.

Джерело: Нацiональний банк України

Рубрика: Фінанси і банки/НБУ і банківська система

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «НБУ і банківська система»