Нацбанк пояснює, що метою створення цього документу є підтримка партнерських взаємин з учасниками платіжного ринку та спрощення процесу підготовки документів, що відповідно до законодавства подаються Національному банку України для реєстрації міжнародної платіжної системи-нерезидента.
Рекомендації містять:
- порядок оформлення та подання документів до Національного банку;
- опис положень, які повинні містити документи;
- перелік законодавчих актів України та документів міжнародних організацій, які необхідно використовувати з метою подання документів для узгодження умов та порядку діяльності міжнародної платіжної системи.
Нагадаємо, що платіжні організації міжнародних платіжних систем мають право здійснювати діяльність в Україні виключно після їх реєстрації шляхом унесення відомостей про них до Реєстру платіжних систем, систем розрахунків, учасників цих систем та операторів послуг платіжної інфраструктури (далі – Реєстр), який веде НБУ.
НБУ здійснює внесення відомостей до Реєстру щодо міжнародної платіжної системи, платіжною організацією якої є нерезидент, після узгодження умов та порядку діяльності цієї платіжної системи в Україні.
Порядок узгодження НБУ умов та порядку діяльності в Україні міжнародної платіжної системи встановлений Положенням №43.
Наразі в Реєстрі містяться відомості щодо 10 міжнародних платіжних систем-нерезидентів, з них:
- 3 міжнародні карткові платіжні системи;
- 7 міжнародних систем переказу коштів.