• Посилання скопійовано

Особливості відкриття рахунків у нацвалюті в органах Держказначейства

Наказ Мінфіну від 22.06.2012 р. №758 «Про затвердження Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України»

Мінфін Наказом №758 затвердив Порядок відкриття та закриття рахунків у нацвалюті в органах Держказначейства.
Порядок регламентує взаємовідносини між органами Держказначейства і розпорядниками бюджетних коштів та одержувачами бюджетних коштів, відокремленими структурними підрозділами розпорядників бюджетних коштів, підприємствами (установами, організаціями) і фізособами-СПД, а також органами, що контролюють справляння надходжень бюджету, та органами місцевого самоврядування в процесі відкриття (закриття) рахунків.
Контроль за правильністю відкриття і закриття рахунків здійснюється головним бухгалтером (його заступником) органу Казначейства, на балансі якого відкрито та закрито ці рахунки.
Для відкриття небюджетних рахунків підприємства (установи, організації) подають до Казначейства (п. 5.1 р. V Порядку):
— заяву про відкриття рахунків установленого зразка (дод. 8 до Порядку) за підписом керівника та головного бухгалтера або інших посадових осіб, яким відповідно до затвердженої в установленому порядку картки зі зразками підписів та відбитка печатки надано право першого та другого підписів;
— виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців;
— довідку про включення до ЄДРПОУ чи її копію, засвідчену органом, що її видав;
— копію належним чином зареєстрованого (затвердженого) установчого документа, засвідчену органом, який здійснив реєстрацію, або в нотаріальному порядку. Положення про юросіб публічного права, які затверджуються розпорядчими актами Президента, органу держвлади, органу влади АРК або органу місцевого самоврядування, засвідчення не потребують. Клієнти, які діють на підставі законів, установчі документи не подають;
— картку зі зразками підписів та відбитка печатки (дод. 9 до Порядку) у 2-х примірниках.
Якщо серед осіб, які мають право першого або другого підписів, є іноземці чи особи без громадянства, які тимчасово перебувають в Україні, вони повинні додатково подати документи, що підтверджують законність їх перебування в Україні, та виданий роботодавцю дозвіл на використання праці іноземців та осіб без громадянства;
— копію повідомлення про взяття клієнта на облік у відповідному органі ПФУ як платника ЄСВ, засвідчену органом, що його видав, або в нотаріальному порядку.
— копію документа, що підтверджує взяття підприємства (установи, організації) на облік в органі ДПС, засвідчену органом, що видав документ, або в нотаріальному порядку.
Для відкриття небюджетних рахунків фізособи-СПД подають до Казначейства (п. 5.2 р. V Порядку):
— заяву про відкриття рахунків (дод. 8 до цього Порядку);
— копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) або копію сторінки паспорта з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (для фізосіб, які відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті), засвідчену підписами працівника органу Казначейства та фізособи-СПД;
— копію паспорта, засвідчену підписами працівника органу Казначейства та фізособи-СПД;
— виписку з Єдиного державного реєстру юросіб та фізосіб-підприємців;
— картку зі зразками підписів та відбитка печатки (дод. 9 до Порядку) у 2-х примірниках;
— копію повідомлення про взяття клієнта на облік у відповідному органі ПФУ як платника ЄСВ, засвідчену органом, що його видав, або в нотаріальному порядку.
— копію документа, що підтверджує взяття фізособи-СПД на облік в органі ДПС, засвідчену органом, що видав документ, або в нотаріальному порядку.
Для відкриття небюджетних рахунків клієнтами, у яких сформовано справу з юридичного оформлення рахунків, надається заява про відкриття рахунків установленого зразка (дод. 8 до Порядку) за підписом керівника та головного бухгалтера або інших посадових осіб, яким відповідно до затвердженої в установленому порядку картки зі зразками підписів надано право першого та другого підписів, яка додається до справи.
У разі реорганізації підприємства, установи, організації (приєднання, злиття, виділу, поділу, перетворення), зміни найменування, підпорядкованості рахунки клієнта закриваються. Для відкриття нових рахунків подаються документи, передбачені п. 5.1 р. 5 Порядку. Ці документи подаються до органу Казначейства протягом 10 днів з дня реєстрації нової юрособи або внесення змін.

Автор: Хоміцка Маріанна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Фінанси і банки/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»