Експерти Аналітично-правової групи Центрального офісу реформ при Мінрегіоні (за підтримки Програми «U-LEAD з Європою») підготували відповіді (завантажити) на актуальні кадрові запитання від новостворених об’єднаних територіальних громад:
- щодо виплати вихідної допомоги,
- щодо затвердження структури ради одразу з усіма відділами,
- щодо затвердження штатного розпису з урахуванням посад в.о. старост, секретарів (потенційних діловодів ради ОТГ), повноваження яких завершилися,
- щодо завершення повноважень посадових осіб, які займають виборні посади, у разі їх тимчасової непрацездатності чи перебування у відпустці для догляду за дитиною,
- щодо прийняття державного службовця в штат ради ОТГ з переведення,
- щодо переведення посадових осіб ОМС з виборних посад на невиборні без проведення конкурсу (наприклад, з посади заступника голови на посаду начальника відділу),
- щодо можливості використання кадрового резерву в ОМС,
- щодо визначення «рівнозначної» посади в ОМС,
- щодо вимог до мінімального та максимального кількісного укомплектування для структурних підрозділів в ОМС (департамент, управління, відділ, сектор),
- щодо посад радників голови ОТГ,
- щодо суміщення (сумісництва) окремих видів посад та/або діяльності,
- та інші.
Відповіді на ці запитання можна переглянути тут>>
Читайте також: З 3 січня - нові рахунки для новоутворених територіальних громад