Нагадаємо, що 18 липня Кабмін ухвалив низку рішень на користь бізнесу. Зокрема, вніс зміни до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників (рішення КМУ від 18.07.2018 р. №513-р).
Про це ми повідомляли тут>>
26 липня рішення №513-р було опубліковане в «Урядовому кур'єрі» №138, а 27 липня воно набрало чинності (з дня, що настає за днем його опублікування).
Цим документом скасовано п. 2.21 Інструкції №58, яким передбачалося, що трудові книжки громадян, які працюють за трудовими договорами в іноземних представництвах, у іноземних кореспондентів, співпрацівників міжнародних організацій та інших прирівнених до них іноземців на території України, зберігаються:
- у Києві - Генеральній дирекції Київської міської ради з обслуговування іноземних представництв,
- АР Крим- у філіалі Генеральної дирекції Київської міської ради з бслуговування іноземних представництв м. Ялти,
- в областях – в управліннях зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрацій або підприємствах, визначених обласними державними адміністраціями,
- у м.Севастополі - в міській держадміністрації.
Саме ці організації повинні були робити відмітки у трудових книжках про прийняття на роботу і про звільнення з роботи відповідно до трудових договорів і довідок наймачів.
Скасування цієї норми, на думку Мінекономрозвитку, дасть змогу іноземним юридичним особам самостійно вносити відмітки до трудових книжок своїх працівників, що гармонізує Інструкцію №58 із ГКУ, та сприятиме безперешкодному виконанню представництвами іноземних юридичних осіб своїх обов’язків відповідно до КЗпП.