• Посилання скопійовано

Мінсоцполітики розповіло про відміну трудових книжок

За словами міністра соцполітики, працівники не повинні будуть продовжувати радянську практику збирання купи довідок для підтвердження свого трудового стажу (якщо втратили книжку)

Мінсоцполітики розповіло про відміну трудових книжок

Кабінет Міністрів України на черговому засіданні 27 листопада схвалив внесений Мінсоцполітики проект Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі” та постанову Кабінету Міністрів України "Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі".

Про це на своїй сторінці у мережі Facebook повідомила Міністр соціальної політики України Юлія Соколовська .

 "Відтепер з‘являється можливість того, що паперова трудова книжка перестане бути документом суворої звітності та відійде у минуле", - написала очільниця відомства.

За словами Міністра, запровадження електронних трудових книжок має ряд переваг:

  • працівники не повинні будуть продовжувати радянську практику збирання купи довідок для підтвердження свого трудового стажу (якщо втратили книжку).
  • пенсії та соціальні виплати поступово стануть призначатися автоматично без зайвої бюрократії.
  • електронна версія трудової книжки - це менше навантаження на роботодавців та самозайнятих працівників – ФОП.
  • рішення Уряду також спростить пошук та оформлення людей на роботу.

З прийняттям цих нормативних актів ведення обліку трудової діяльності працівників здійснюватиметься в електронній формі. Роботодавець буде вносити дані про працівника до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

При цьому Юлія Соколовська наголосила на нових можливостях, які відкриються із запровадженням електронних трудових книжок:

  • Це дозволить кожному у кілька кліків за допомогою електронного підпису отримати витяг у електронному кабінеті Пенсійного фонду і не боятися загубити трудову книжку.
  • Працівники будуть впевнені, що відомості завжди надійно захищені, а недобросовісний роботодавець їх не викривить.
  • Коли настане час оформити пенсійні виплати - збирання підтверджувальних документів буде легко та без клопоту - всі дані вже знатиме Пенсійний фонд.
  • Роботодавці не будуть навантажені зайвим кадровим обліком і матимуть завжди достовірну інформацію про своїх працівників.

"Дані реєстру захищені, роботодавці матимуть доступ до даних лише тих працівників, які у них працюють, а працівники - доступ до даних про себе", - підкреслила Міністр соціальної політики.

За словами Юлії Соколовської, держава також подбала про тих, хто хоче продовжити вести облік своєї трудової діяльності у паперовому вигляді: "Якщо для вас ведення книжки роботодавцем є певним ритуалом, то ніхто не забороняє вам продовжувати дублювати відомості про свою трудову діяльність на папері. Але якщо ви не можете дочекатись цифрового формату, то вас ніхто не змусить її вести".

Як наголосила Міністр, для остаточного втілення цих змін потрібна підтримка народних депутатів, які голосуватимуть за відповідний законопроект. "Просимо Верховну Раду підтримати!" - закликала Юлія Соколовська.

***

Читайте також: Електронним трудовим книжкам бути! Уряд ухвалив законопроект

Джерело: Міністерство соціальної політики

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»