Пенсійний фонд України реалізував можливість оперативного подання роботодавцями відомостей про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення/відновлення дії трудового договору в режимі реального часу.
Подати дані роботодавці можуть онлайн: в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Алгоритм дій такий:
1. Зайдіть на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Натисніть кнопку «Вхід», ідентифікуйте себе як юридичну особу, підтвердьте вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та пароля до нього і натисніть кнопку «Увійти».
2. В особистому кабінеті страхувальника (в меню зліва) зайдіть у розділ «Комунікації з ПФУ» та оберіть опцію «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)».
3. У спливаючому вікні «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)» з наданого переліку оберіть опцію «Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі)».
4. У полі повідомлення внесіть необхідні дані про особу (обов’язкові поля позначені зірочкою – *) та натисніть кнопку «Додати запис».
5. У вікні «Запис про трудову діяльність» заповніть тип події, атрибут події, дату події та внесіть реквізити документа-підстави. Натисніть «Зберегти».
Довідково
Атрибут події має опції:
- Призначено
- Переведено / переміщено
- Призупинення дії трудового договору
- Відновлення дії трудового договору
- Звільнено
- Поновлено
- Початок
- Кінець
Тип події:
- Період за основним місцем роботи
- Період роботи за сумісництвом
- Робота за гіг-контрактом
- Робота за договором ЦПХ
Документ-підстава:
- Назва документа (наказу / розпорядження)
6. Перевірте дані сформованого повідомлення та натисніть кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».
Читайте також:
Увага! ПФУ реалізував сервіс щодо інформування про рух працівників