Працівник не відображається під час бронювання в Дії: як виправити?
Якщо в Дії написано, що «Особу не працевлаштовано на підприємстві» чи немає відомостей у реєстрі Оберіг, – на це є дві причини: дані з ПФУ не оновлені або їх там немає; працівника оформлено не за ЄДРПОУ компанії, яка подає на бронювання

Мінцифри у своєму Телеграм-каналі розповідає, що робити, якщо роботодавець бронює працівника через Дію, але отримує негативний результат. «Особу не працевлаштовано на підприємстві» чи немає відомостей в реєстрі Оберіг, – на це є дві причини:
- дані з Пенсійного фонду не оновлені або їх там немає;
- працівника оформлено не за ЄДРПОУ компанії, яка подає на бронювання.
Як це виправити?
Через застосунок Резерв+ або звернувшись безпосередньо до Пенсійного фонду. Докладніше Дія розповідає у відео.
***
Читайте також: Дані нового працівника відсутні у відомостях Дії: що робити далі?
***
Всі новини на тему бронювання дивіться тут.
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.