
Роботодавці наразі стикаються з такою проблемою невідображення нових працівників у відомостях в Дії для їхнього бронювання.
Дія в коментарі до посту у своєму Телеграм-каналі вказала, що з дня працевлаштування особи повинно пройти 5 днів, і вона має з'явитися у відомостях.
Якщо працівник не зʼявиться – це означає, що Оберіг (Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів) не отримує від Пенсійного фонду України (ПФУ) інформацію про актуальне місце роботи людини або вона не працевлаштована за ЄДРПОУ компанії, за якою особу бронюють.
Що робити для виправлення?
Щоб виправити цю ситуацію, працівнику потрібно:
- Авторизуватися у застосунку Резерв+
- Перейти у розділ Меню – Виправити дані онлайн – Неактуальне місце роботи. Перевірити інформацію (ПІБ, податковий номер, дата народження) та надіслати запит.
Після надсилання запиту отримаєте сповіщення з результатом.
І наостанок Дія нагадала, якщо виникають питання чи труднощі під час користування застосунком Резерв+, варто звернутись до підтримки застосунку – https://chats.viber.com/reserveplusbot.