• Посилання скопійовано

З 01.10.2012 р. запрацює веб-портал електронних послуг ПФУ

Розпорядження КМУ від 25.06.2012 р. №401-р «Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування»

Кабмін підтримав пропозицію Мінсоцполітики щодо створення та запровадження з 01.10.2012 р. веб-порталу електронних послуг ПФУ для забезпечення:

1) доступу до розміщеної на зазначеному веб-порталі такої інформації:

для громадян:

-- про умови, порядок призначення, перерахунку і виплати пенсій тощо;

-- зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни форми виплати пенсій, виплати допомоги на поховання тощо, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів у електронному вигляді;

-- про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу;

для юросіб, фізосіб-СПД та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно:

-- про умови нарахування та сплати ЄСВ та інших обов’язкових платежів;

-- про умови та порядок складення і подання звітності;

-- про порядок проведення органами ПФУ перевірок, а також досудового оскарження рішень органів ПФУ;

-- про іншу інформацію, пов’язану з регулюванням правових і фінансових відносин між органами ПФУ, юрособами, фізособами-СПД та особами, які забезпечують себе роботою самостійно;

-- зразки бланків заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складення та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи можливість роздрукування або зчитування таких документів у електронному вигляді;

2) доступу для громадян, юросіб, фізосіб-СПД та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, до інформації про стан накопичених пенсійних коштів, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника (за умови підтвердження автентичності особи, що одержує такий доступ, шляхом її реєстрації в базі даних веб-порталу);

3) взаємодії громадян, юросіб, фізосіб-СПД та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, з органами ПФУ з питань:

-- заповнення бланків заяви, скарги, запитів у електронному вигляді;

-- стану розгляду заяв, скарг, запитів, поданих у електронному вигляді;

-- подання запитів для підготовки у паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до органів ПФУ;

-- попереднього запису про відвідування органу ПФУ.

Рубрика: Праця та соціальний захист/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»