Правління ПФУ постановою від 18.06.2014 р. №10-1 затвердило Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Це Положення визначає порядок формування реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - Реєстр) з метою забезпечення ведення єдиного обліку застрахованих осіб у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування та їх ідентифікації, накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про сплату платниками єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат та порядок надання інформації з Реєстру.
До Реєстру вносяться відомості про фізосіб, які підлягають загальнообов'язковому державному соцстрахуванню відповідно до законодавства, та інформація, необхідна для обчислення і призначення страхових виплат за окремими видами такого страхування.
Індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб надаються:
- страхувальникам та/або застрахованій особі на паперових носіях за формою ОК-5 або формою ОК-7;
- для призначення/перерахунку пенсій за формою ОК-5 або формою ОК-2.
На кожну застраховану особу заводиться персональна облікова картка та зберігається в ПФУ протягом усього життя особи, а після її смерті - протягом 75 років на паперових та/або електронних носіях за наявності засобів, що гарантують ідентичність паперового та електронного документів.
Постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування.