Пенсійний фонд надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на пенсійні права.
Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
- отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);
- отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);
- формування запитів на попередню підготовку документів;
- можливість подачі скарг;
- запис на прийом до фахівців Фонду;
- отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).