• Посилання скопійовано

Затверджено умови та строки розгляду звернень громадян до органів Держпраці

24 січня набрали чинності Накази Мінсоцполітики, яким затверджено умови і строки розгляду звернень громадян до органів Держпраці

Затверджено умови та строки розгляду звернень громадян до органів Держпраці

24 січня 2017 року набрали чинності  два Накази Мінсоцполітики (від 16.11.2016 р. №1338 та від 16.11.2016 р. №1339)  (опубліковано в "Офіційному віснику України" №7).

 

Розгляд звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці

Наказом Мінсоцполітики №1339 затверджено Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці та її територіальних органах. За ним громадяни мають право звертатися до Держпраці та її територіальних органів із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

У зверненні зазначаються:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • місце проживання громадянина;
  • викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано особою (групою осіб) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або інформацію про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, зі змісту яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті Держпраці та її територіальних органів.

Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів з дня їх отримання. Загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 календарних днів.

 

Запит на отримання публічної інформації від Держпраці

Наказом Мінсоцполітики №1338 затверджено форму запиту на отримання публічної інформації від Держпраці та Порядок складення, подання та розгляду запитів на отримання публічної інформації, розпорядниками якої є Держпраці.

Зазначимо, що запит на отримання зазначеної інформації подається до Держпраці та її територіальних органів фізичною або юридичною особою, об'єднаннями громадян без статусу юрособи, крім суб'єктів владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій.

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»

  • Зміни щодо організації надання деяких соціальних послуг
    Потерпілим через нещасний випадок на виробництві та профзахворювання, яким згідно з медичними висновками визначено потребу у спеціальному меддогляді, соцпослуга натуральної допомоги надається в інших розмірах, якщо їм передбачена потреба в лікарських засобах
    02.09.202543
  • Профспілки як суб’єкт трудового права: трансформація ролі в умовах воєнного стану
    Через законодавчі обмеження і специфіку умов війни вітчизняні профспілкові організації змушені шукати нові формати роботи, аби зберегти свою ефективність як представника інтересів працівників навіть у надзвичайних умовах
    29.08.202528
  • Хто підписує журнали з охорони праці при проведенні інструктажів
    Про проведення усих видів інструктажів та їх допуск до роботи особа, яка проводила інструктаж, уносить запис до журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці. Журнал підписують особа, яку інструктують, та особа, яка інструктує
    28.08.202560
  • Що робити, якщо не отримали виплату до Дня Незалежності України?
    Станом на 25 серпня пенсіонери отримали одноразову виплату разом із пенсією; тим, хто проходить службу, ПФУ профінансував кошти ВЧ; іншим особам, які мають право на разову виплату, допомогу виплачено за їхніми зверненнями до органів ПФУ
    27.08.2025129
  • Хто має право на навчання та перенавчання?
    Держслужба зайнятості пропонує своїм клієнтам 6 способів професійного навчання та перепідготовки. Доки багато українців витрачають чималі суми, щоб отримати нові вміння та навички, держава пропонує такі способи підтримки своїх громадян абсолютно безкоштовно
    27.08.202578