Відповідно до Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього інформацією з Реєстру, що підлягає оприлюдненню, є:
- номер листка непрацездатності, дата його відкриття, продовження, закриття, відомості щодо перевірки обґрунтованості його видачі (у разі проведення);
- кількість, причини, середня тривалість зареєстрованих листків непрацездатності за місяць, квартал, рік, за регіонами, закладами охорони здоров’я, особами, що засвідчили тимчасову непрацездатність;
- кількість необґрунтовано виданих і продовжених листків непрацездатності за місяць, квартал, рік, за регіонами, закладами охорони здоров’я, особами, що засвідчили тимчасову непрацездатність;
- кількість днів тимчасової непрацездатності за місяць, квартал, рік, за регіонами, страхувальниками;
- суми допомоги, що виплачені на підставі листків непрацездатності, за місяць, квартал, рік, за страхувальниками.
Форми оприлюднення цієї інформації має визначити Пенсійний фонд України.
З огляду на це, ПФУ оприлюднив проект своєї постанови, яким пропонується затвердити такі форми оприлюднення інформації з Електронного реєстру листків непрацездатності:
- форму інформації про зареєстровані листки непрацездатності;
- форму інформації про кількість, причини, середню тривалість зареєстрованих листків непрацездатності;
- форму інформації про кількість необґрунтовано виданих і подовжених листків непрацездатності;
- форму інформації про кількість днів тимчасової непрацездатності та сум допомоги, що виплачені на підставі листків непрацездатності.
Очікується, що ця постанова набере чинності з дня, наступного за днем її офіційного опублікування.