• Посилання скопійовано

На час війни (та три місяці після) пропонують дозволити видавати паперові лікарняні

Проєктом Наказу МОЗ пропонується на період воєнного стану та ще 3 місяці з дня його припинення або скасування у встановлених випадках застосовувати вимоги нормативних документів, які регламентують видачу листків непрацездатності у паперовому вигляді

На час війни (та три місяці після) пропонують дозволити видавати паперові лікарняні

Нагадаємо, що Наказом від 25.03.2022 р. №522 МОЗ відтермінувало з 1 травня 2022 року по 1 січня 2023 року повний перехід на електронні лікарняні. Докладно про це ми писали тут.

Проте через війну у лікарів не завжди є можливість сформувати медичний висновок про тимчасову непрацездатність в електронній системі охорони здоров'я. Особливо це стосується тимчасово окупованих територій або ж звільнених територій, на яких поки що не відновлено підключення закладів охорони здоров'я до електронної системи охорони здоров'я.

У таких ситуаціях для забезпечення прав застрахованих осіб щодо отримання відшкодування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності у лікарів має зберігатися право фіксувати тимчасову втрату працездатності, використовуючи паперові бланки листків непрацездатності.

З огляду на це розроблено проєкт Наказу МОЗ «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства охорони здоров’я України». Його оприлюднила СПО профспілок.

Ним, серед іншого, пропонується на період воєнного стану та ще 3 місяці з дня його припинення або скасування у встановлених випадках застосовувати вимоги нормативних документів, які регламентують видачу листків непрацездатності у паперовому вигляді. Йдеться про такі випадки:

1) продовження та закриття листків непрацездатності, що були видані особам до 1 жовтня 2021 року;

2) спливу строку, протягом якого лікуючий лікар може внести зміни до медичного висновку про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров'я. У такому випадку рішення про видачу листка непрацездатності приймає лікарсько-консультативна комісія закладу охорони здоров'я, а за її відсутності керівник закладу;

3) застрахованій особі протягом двох місяців з дня народження дитини, зазначеного у свідоцтві про народження дитини - на підставі цього свідоцтва та рішення суду про усиновлення дитини;

4) виникнення технічних проблем (помилок) щодо передачі даних між Електронним реєстром листків непрацездатності та Реєстром медичних висновків в електронній системі охорони здоров'я, які призводять до неможливості формування електронного листка непрацездатності в Електронному реєстрі більше ніж протягом семи днів з дати створення медичного висновку про тимчасову непрацездатність - до усунення таких проблем (помилок);

5) зупинення у встановленому порядку в умовах воєнного стану доступу користувачів електронної системи охорони здоров’я до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я.

Також проєктом Наказу МОЗ передбачено, що медичні висновки, які вносять до Реєстру, повинні підписуватися КЕП лікаря, який працює у відповідного суб'єкта господарювання. Крім того, електронний медичний висновок формуватиметься лише тим пацієнтам, котрі мають ідентифікаційний код або відмовилися від нього і мають відповідну відмітку.

У разі затвердження наказу він набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»