Пенсійний фонд України розповідає, що у разі втрати банківської картки найперше, що необхідно зробити – заблокувати її. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію банку, в якому ви обслуговуєтесь як отримувач пенсії, і повідомити про втрату. Задля збереження коштів працівники банку заблокують картку.
Заблокувати картку людина може також, використовуючи мобільний банкінг, інтернет-банк або безпосередньо у відділенні банку.
Для випуску нової банківської картки для отримання пенсії необхідно замовити нову картку, звернувшись до найближчого відділення вашого банку.
Як правило, нова картка «прив’язується» до поточного банківського рахунку пенсіонера.
Якщо пенсіонер змінює рахунок у банку (змінює банк), то необхідно повідомити про це орган Пенсійного фонду України. Для цього до будь-якого зручного сервісного центру Фонду або через вебпортал електронних послуг Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) потрібно подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.