Якщо ви змінили рахунок у банку або змінили банк, у якому одержуєте пенсію / субсидію / пільгу / страхову виплату, то для продовження отримання виплат обов’язково потрібно повідомити орган Пенсійного фонду України.
Зробити це можна, зокрема, онлайн – на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Крок 1. На вебпорталі Фонду у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку «Вхід» та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Щодо пенсійного забезпечення» оберіть опцію «Внесення змін до пенсійної справи».
Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть опцію «Заява на зміну виплатних реквізитів».
Крок 4. У полях заяви, що з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.
Крок 5. За потреби завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.
Крок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і підтвердьте, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Фонду про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.
Крок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до Фонду.
Крок 8. З результатами опрацювання заяви можна ознайомитися в розділі «Мої звернення» (на панелі зліва).