Пенсійний фонд Вінниччини у своєму Телеграм-каналі розповідає, що виплата пенсійних коштів здійснюється на підставі дійсних документів, що посвідчують особу. Тож нагадуємо, що громадяни, у яких відбулися зміни персональних даних, зобов’язані сповістити про це Пенсійний фонд упродовж 10 днів з моменту виникнення цих змін.
Зокрема, необхідно повідомити Фонд про зміни у таких випадках:
- отримали ID-картку замість паспорта старого зразка;
- отримали новий паспорт у разі втрати старого;
- змінили прізвище, ім’я, по батькові;
- отримали новий реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
- змінили місце постійної реєстрації;
- працевлаштувалися або звільнилися з роботи;
- зареєструвалися чи знялися з обліку як фізична особа - підприємець (ФОП).
Актуалізувати особисті дані можна таким чином:
особисто звернутися до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду
або
дистанційно подати відповідну заяву через вебпортал Пенсійного фонду України.