
Пенсійний фонд України реалізував на вебпорталі електронних послуг нову можливість для отримувачів страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням – подання заяви на зміну виплатних реквізитів.
Алгоритм дій для подання заяви онлайн такий:
1. Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть опцію «Заява на страхову виплату».

3. Ознайомтесь з інформацією у спливаючому вікні та натисніть кнопку «Продовжити».

4. З переліку заяв, що з’являться на екрані, оберіть опцію «Заява на зміну виплатних реквізитів для отримання страхової виплати».

5. У заяві заповніть усі обов’язкові поля (позначені зірочкою – *), зазначте реквізити виплати страхової виплати, за потреби додайте скан-копії документів.

6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і натисніть кнопку «Сформувати заяву».

7. Перевірте дані сформованої заяви, підпишіть її КЕП та надішліть до Пенсійного фонду України.

Важливо!
З результатами розгляду заяви можна ознайомитись у розділі «Мої звернення» (на панелі зліва).