Контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20-ти календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку. Керівник (або його заступник) відповідного контролюючого органу може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги платника податків понад 20-денний строк, визначений у пункті 56,8 цієї статті, але не більше 60-ти календарних днів, та письмово повідомити про це платника податків до закінчення строку, визначеного у пункті 56.8 цієї статті.
З відповідей на запитання платників податків голови ДПС у Дніпропетровській області Куслія В.О. під час особистої зустрічі 25 червня 2012 року з представниками підприємницьких кіл Дніпропетровського регіону