Мінекономрозвитку у листі від 02.08.2016 р. №3302-06/24156-06 зазначає, що відповідно до ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб'єктом оскарження в електронній системі закупівель, вона автоматично вноситься до реєстру скарг і формується реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Скарга суб'єкта оскарження подається до органу оскарження з урахуванням вимог щодо її змісту та строків, передбачених частинами першою та другою ст. 18 зазначеного Закону.
Відразу після внесення до реєстру скарг скарга з супровідними документами та її реєстраційна картка автоматично надсилаються органу оскарження та замовнику.
При цьому ч. 4 ст. 18 Закону передбачено, що орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, якщо замовником усунено порушення, зазначені в скарзі.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.