ДФСУ у підкатегорії 133.01 ресурсу «ЗІР» наголошує, що коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов’язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня зі скаргою про перегляд цього рішення.
Така скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (за потреби – з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати) протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.
Відповідно до постанови КМУ від 30.03.2016 р. №247 створено єдину юридичну особу – Офіс великих платників податків ДФС, до складу якої увійшли Дніпропетровське, Запорізьке, Львівське, Одеське та Харківське управління на правах відокремлених підрозділів.
Для великих платників податків, які обслуговуються в Офісі великих платників податків ДФС, в тому числі в його відокремлених підрозділах, діє однорівнева система адміністративного оскарження.
Таким чином, скарги на рішення Офісу великих платників податків ДФС (у тому числі на рішення управлінь Офісу великих платників податків в областях) подаються до Державної фіскальної служби України.