• Посилання скопійовано

Чи можливо повернути товар належної якості в разі укладення договору на відстані

Мінекономрозвитку нагадало, які права має споживач у разі повернення товару належної якості (в тому числі в разі укладення договору на відстані, поза торговельними або офісними приміщеннями)

Чи можливо повернути товар належної якості в разі укладення договору на відстані

Мінекономрозвитку у листі від 08.06.2016 р. №3631-04/17265-07 зазначило, що права споживача при придбанні товару належної якості визначені статтею 9 Закону про захист прав споживачів.

Так, споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Проте слід пам'ятати, що повернути або обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:

  • з моменту придбання минуло не більше 14-ти днів (не рахуючи дня купівлі, і якщо триваліший строк не оголошений продавцем);
  • товар не використовувався;
  • збережено товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
  • зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;
  • товар не входить до Переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню).

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості,

- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,

- обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору. У разі неможливості це зробити у день розірвання договору гроші можна повернути в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Таке право споживачів на обмін (повернення) непродовольчих товарів належної якості поширюється також під час укладення договору на відстані, поза торговельними або офісними приміщеннями.

Особливості регулювання відносин між споживачами та продавцями продукції в разі укладення таких договорів визначаються ст. 12 та 13 Закону про захист прав споживачів.

Читайте також: Чи може покупець повернути товар, маючи лише чек платіжного термінала 

Усі новини на тему >>

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Захист прав споживачів

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Захист прав споживачів»