У разі усного звернення платника податків проводиться процедура перевірки стану його розрахунків з бюджетом за певний період щодо кожного податку/збору окремо. Результати такої звірки розрахунків відображаються у Книзі звірення стану розрахунків платників з бюджетами та засвідчуються підписами платника податків (його представника) та виконавця, який проводив звірку.
У разі якщо платник податків бажає підсумки перевірки своїх розрахунків з бюджетами за податками, зборами оформити актами, він повинен подати заяву до органу ДПС. Виконавець, який проводитиме процедуру перевірки, узгоджує з платником податків час його візиту до інспекції.
У заяві суб’єкту господарювання необхідно зазначити контактний телефон.
Під час такого візиту виконавець проводить звірку стану розрахунків платника податків з бюджетами за певний період та окремо щодо кожного податку/збору формує Акт у двох примірниках, які засвідчуються підписами виконавця та платника податків або його представником. Про проведену звірку виконавець робить запис у Книзі. Один примірник оформленого Акта надається платнику податків або його представнику.
Етапи проведення звірки платежів
На практиці часто виникає необхідність перевірки стану розрахунків з бюджетом, так званої звірки платежів. Як можна провести таку звірку?
Джерело: ДФС в Івано-Франківській області
Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати