• Посилання скопійовано

ДФС нагадала про нюанси проведення камеральних перевірок

Встановлено обмеження щодо проведення всіх видів перевірок контролюючими органами суб'єктів господарювання з обсягом доходу до 20 млн грн

ДФС нагадала про нюанси проведення камеральних перевірок

В письме №16102/7/99-99-15-02-02-17 ГФС рассказала о проведении камеральных проверок деклараций по налогу на прибыль предприятий в 2015 - 2016 годах.

Напомним, п. 3 раздела II Заключительных положений Закона №71-VIII о внесении изменений в Налоговый кодекс установлено, что в 2015 и 2016 годах проверки предприятий, учреждений и организаций с объемом дохода до 20 млн грн за предыдущий календарный год контролирующими органами осуществляются исключительно с разрешения Кабинета Министров, по заявке субъекта хозяйствования относительно его проверки, согласно решению суда или в соответствии с требованиями Уголовного процессуального кодекса.

В то же время указанное ограничение с 1 января 2015 года не распространяется, в частности, на проверки субъектов хозяйствования, которые ввозят на таможенную территорию Украины и/или производят и/или реализуют подакцизные товары.

Следует также отметить, что п. 3 раздела II Заключительных положений Закона №71-VIII содержит нормативные предписания, которые имеют промежуточный, временный характер и рассчитаны на определенный период, а следовательно, не вносят изменений в законодательство, а лишь устанавливают правовой режим правоотношений на определенный период.

Согласно п. 75.1 ст. 75 Налогового кодекса контролирующие органы имеют право проводить камеральные, документальные (плановые или внеплановые; выездные или невыездные) и фактические проверки.

При этом п. 3 раздела II Заключительных положений Закона №71-VIII устанавливается ограничения по проведению всех видов проверок контролирующими органами субъектов хозяйствования в 2015 и 2016 годах с объемом дохода до 20 млн грн за предыдущий календарный год, в том числе камеральных проверок деклараций по налогу на прибыль таких субъектов хозяйствования.

Джерело: ЮРЛІГА

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024166
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 522
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9556
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024165
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460