• Посилання скопійовано

Як податківці будуть опрацьовувати інформацію з антикорупційного сервісу "Пульс"

Затверджено Порядок опрацювання інформації, яка надходить на антикорупційний сервіс "Пульс"

Як податківці будуть опрацьовувати інформацію з антикорупційного сервісу "Пульс"

Порядок опрацювання інформації, яка надходить на антикорупційний сервіс "Пульс"  затверджено наказом ДФСУ від 08.11.2016 р. №916.

У Порядку зазначено, що  ІДД ДФС цілодобово приймає і реєструє інформацію в електронній інформаційній картці (далі - Інформаційна картка) та невідкладно (крім нічних годин, вихідних та святкових днів) після завершення розмови й оформлення надсилає її в електронному вигляді до структурного підрозділу або територіального органу ДФС.

При надходженні інформації про можливі корупційні дії з боку працівників ДФС, а також про переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, а також з незаконним звільненням від митного контролю, ІДД ДФС негайно, після реєстрації такої інформації, повідомляє про це чергового по Головному управлінню внутрішньої безпеки.

Інформація, що надійшла на антикорупційний сервіс "Пульс" у неробочі та нічні години (з 18 год. 00 хв. до 9 год. 00 хв. наступного дня), вихідні та святкові дні, приймається, реєструється за допомогою Програмного модулю та після завершення розмови в залежності до компетенції повідомляється в телефонному режимі працівнику митного поста, пункту пропуску, цілодобового поста Моніторингового центру тощо.

 

Терміни опрацювання інформації

Відповідальна особа невідкладно вживає заходів для вирішення порушеного питання та забезпечує оперативне направлення до ІДД ДФС Інформаційної картки з відображенням у відповідних полях результатів розгляду (реагування) та заходів, вжитих до працівників структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, які допустили неналежне виконання функціональних обов'язків, у термін:

  • не пізніше одного робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань утворення черг на митних постах та пунктах пропуску, в ЦОП, якщо така Інформація надходить на антикорупційний сервіс "Пульс" у неробочі та нічні години (з 18 год. 00 хв. до 9 год. 00 хв. наступного дня), вихідні та святкові дні, то не пізніше 13 год. 00 хв. наступного робочого дня;
  • не пізніше двох робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, щодо переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, а також з незаконним звільненням від митного контролю;
  • не пізніше трьох робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань відмови в записі на особистий прийом, перевищення терміну надання адміністративної послуги та відмови в прийнятті вхідної кореспонденції.

 

 Анонімна інформація приймається на антикорупційний сервіс "Пульс" до відома та надсилається залежно від тематики порушених питань до відповідних структурних підрозділів та територіальних органів ДФС для подальшого врахування в службовій діяльності відповідно до рішень їх керівників.

Після отримання опрацьованої Інформаційної картки працівник ІДД ДФС з'ясовує в телефонному режимі у Заявника, чи було вирішено проблемне питання, а також у разі необхідності пропонує відповідальній особі структурного підрозділу або територіального органу ДФС, яка здійснювала розгляд Інформації надати остаточні результати розгляду.

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024164
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 520
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9536
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024165
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460