Порядок опрацювання інформації, яка надходить на антикорупційний сервіс "Пульс" затверджено наказом ДФСУ від 08.11.2016 р. №916.
У Порядку зазначено, що ІДД ДФС цілодобово приймає і реєструє інформацію в електронній інформаційній картці (далі - Інформаційна картка) та невідкладно (крім нічних годин, вихідних та святкових днів) після завершення розмови й оформлення надсилає її в електронному вигляді до структурного підрозділу або територіального органу ДФС.
При надходженні інформації про можливі корупційні дії з боку працівників ДФС, а також про переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, а також з незаконним звільненням від митного контролю, ІДД ДФС негайно, після реєстрації такої інформації, повідомляє про це чергового по Головному управлінню внутрішньої безпеки.
Інформація, що надійшла на антикорупційний сервіс "Пульс" у неробочі та нічні години (з 18 год. 00 хв. до 9 год. 00 хв. наступного дня), вихідні та святкові дні, приймається, реєструється за допомогою Програмного модулю та після завершення розмови в залежності до компетенції повідомляється в телефонному режимі працівнику митного поста, пункту пропуску, цілодобового поста Моніторингового центру тощо.
Терміни опрацювання інформації
Відповідальна особа невідкладно вживає заходів для вирішення порушеного питання та забезпечує оперативне направлення до ІДД ДФС Інформаційної картки з відображенням у відповідних полях результатів розгляду (реагування) та заходів, вжитих до працівників структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, які допустили неналежне виконання функціональних обов'язків, у термін:
- не пізніше одного робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань утворення черг на митних постах та пунктах пропуску, в ЦОП, якщо така Інформація надходить на антикорупційний сервіс "Пульс" у неробочі та нічні години (з 18 год. 00 хв. до 9 год. 00 хв. наступного дня), вихідні та святкові дні, то не пізніше 13 год. 00 хв. наступного робочого дня;
- не пізніше двох робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, щодо переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, а також з незаконним звільненням від митного контролю;
- не пізніше трьох робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань відмови в записі на особистий прийом, перевищення терміну надання адміністративної послуги та відмови в прийнятті вхідної кореспонденції.
Анонімна інформація приймається на антикорупційний сервіс "Пульс" до відома та надсилається залежно від тематики порушених питань до відповідних структурних підрозділів та територіальних органів ДФС для подальшого врахування в службовій діяльності відповідно до рішень їх керівників.
Після отримання опрацьованої Інформаційної картки працівник ІДД ДФС з'ясовує в телефонному режимі у Заявника, чи було вирішено проблемне питання, а також у разі необхідності пропонує відповідальній особі структурного підрозділу або територіального органу ДФС, яка здійснювала розгляд Інформації надати остаточні результати розгляду.