• Посилання скопійовано

Все про позапланові перевірки ліцензіатів у 2019 році

Коли та як будуть проводитися позапланові перевірки у ліцензіатів у 2019 році? Розповіла Держрегуляторна служба

Все про позапланові перевірки ліцензіатів у 2019 році

ДРС розповідає, що 1 січня 2019 року втратив чинність Закон України від 03.11.2016 р. №1728-VIII «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі – Закон №1728).

З дати втрати чинності Закону №1728 органи ліцензування на яких поширюється дія Закону України від 02.03.2015 р. №222-VІІІ «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон №222), у відповідності до ч. 10 ст. 19 Закону №222, зможуть здійснювати позапланові перевірки додержання ліцензіатом(и) вимог відповідних ліцензійних умов з підстав, передбачених п. 24 та 5 ч. 9 ст. 19 Закону №222, лише за наявності погодження ДРСУ, яке надається на підставі відповідного рішення Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування за результатом розгляду звернення органу ліцензування з огляду на таке.

Ч. 7 ст. 19 Закону №222 встановлено, що контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов здійснюють у межах своїх повноважень органи ліцензування шляхом проведення планових і позапланових перевірок відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Відповідно до ч. 10 ст. 19 Закону №222 позапланова перевірка додержання ліцензіатом вимог ліцензійних умов з підстав, передбачених п. 24 та 5 ч. 9 цієї статті, здійснюється лише за наявності погодження спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування, яке надається на підставі рішення Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування за зверненням органу ліцензування.

Звернення органу ліцензування повинно містити документальне підтвердження виявлення інформації, передбаченої п. 2 ч. 9 цієї статті, або завірену ним копію відповідного звернення чи повідомлення, передбачених п. 4 або 5 ч. 9 цієї статті.

П. 24 та 5 ч. 9 ст. 19 Закону №222 передбачені такі підстави для проведення позапланових перевірок додержання ліцензіатами вимог ліцензійних умов, як:

  • виявлення у державних інформаційних ресурсах (паперових або електронних) інформації, що свідчить про порушення ліцензіатом вимог ліцензійних умов або не узгоджується з інформацією, що подається ліцензіатом органу ліцензування відповідно до вимог цього Закону, – з метою перевірки додержання ліцензіатом вимог ліцензійних умов у відповідній частині (зокрема, повідомлення про зміну даних, зазначених у підтвердних документах) або перевірки достовірності відповідної інформації;
  • обґрунтоване звернення фізичної або юридичної особи про те, що внаслідок порушення ліцензіатом вимог ліцензійних умов такій особі (особам) було завдано матеріальної шкоди або порушено її (їхні) законні права чи інтереси, – з метою перевірки додержання ліцензіатом вимог ліцензійних умов у відповідній частині;
  • повідомлення посадових осіб контролюючих органів про виявлені в ході виконання контрольних повноважень порушення ліцензіатом вимог ліцензійних умов – з метою перевірки додержання ліцензіатом вимог ліцензійних умов у відповідній частині.

Нагадаємо, раніше ми вже оприлюднювали відповіді на узагальнені запитання підприємців щодо планових перевірок, позапланових перевірок, оскарження результатів перевірок, не допуску контролерів до проведення перевірки.

***

Читайте також: Інформація про видані ліцензії буде міститися у ЄДР. Проект Мінекономрозвитку

Джерело: Державна регуляторна служба України

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024167
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 530
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20247 0016
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024166
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460