• Посилання скопійовано

Хто з органів держнагляду має уніфіковані акти перевірок?

ДРС узагальнила інформацію щодо затвердження уніфікованих форм актів перевірок різними органами держнагляду

Хто з органів держнагляду має уніфіковані акти перевірок?

ДРС нагадує, що Постановою КМУ від 10.05.2018 р. №342 затверджено Методику розроблення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) та Методику розроблення уніфікованих форм актів, що складаються за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю). У попередньому матеріалі ми вже писали у яких сферах державного нагляду (контролю) затверджено критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності.

Після затвердження Урядом критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) органом державного нагляду (контролю), розробляється уніфікована форма акта, що складається за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю).

ДРС здійснено розгляд проектів актів про затвердження уніфікованих форм актів, що складаються за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю), у 12 сферах державного нагляду (контролю), а саме:

 


з/п
Сфера господарської діяльності Орган державного нагляду (контролю)
1. Державний нагляд (контроль) у сфері туроператорської діяльності Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
2. Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
3. Державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності з медичної практики Міністерством охорони здоров’я України
4. Державний нагляд (контроль) у сфері охоронної діяльності, що підлягає ліцензуванню Міністерство внутрішніх справ України                        
  Державний нагляд (контроль) у сфері виробництва та ремонту вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівлі вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництва спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продажу, що підлягає ліцензуванню
5. Державний нагляд (контроль) у сфері містобудівної діяльності Державна архітектурно-будівельна інспекція України
6. Державний нагляд (контроль)  у сфері діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками
7. Державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державна служба України  з надзвичайних ситуацій
8. Державний нагляд (контроль) у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України
9. Державний нагляд (контроль) у сфері землеустрою Державна служба України  з питань геодезії, картографії та кадастру
10. Державний нагляд (контроль) у сфері топографо-геодезичною і картографічною діяльності
11. Державний нагляд (контроль) у сфері діяльності, пов’язаної з використанням та охороною земель
12. Державний нагляд (контроль) у сфері ринків фінансових послуг Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг

 

У 4 сферах державного нагляду (контролю) органами державного нагляду (контролю) затверджено уніфіковані форми актів, що складаються за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю), які відповідають вимогам постанова КМУ №342, а саме:

 


з/п
Орган державного нагляду (контролю) Сфера господарської діяльності Інформація про відомчий нормативно-правовий акт, яким затверджено уніфіковані форми актів, що складаються за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)
1. Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру Державний нагляд (контроль) у сфері землеустрою Наказ Мінагрополітики від 26.10.2018 р. №515 «Про затвердження уніфікованої форми акта, що складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері землеустрою»
Державний нагляд (контроль) у сфері топографо-геодезичною і картографічною діяльності Наказ Мінагрополітики від 12.11.2018 р. №543 «Про затвердження уніфікованої форми акта, що складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності»
Державний нагляд (контроль) у сфері діяльності, пов’язаної з використанням та охороною земель Наказ Мінагрополітики від 06.11.2018 р. №538 «Про затвердження уніфікованої форми акта, що складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері використання та охорони земель»
2. Державна служба України  з надзвичайних ситуацій Державний нагляд (контроль) у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України Наказ МВСУ від 12.12.2018 р. №1007 «Про затвердження уніфікованої форми акта, що складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) за додержанням ліцензіатом вимог законодавства у сфері провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, та інших форм розпорядчих документів»

***

Читайте також: Немає уніфікованої форми акту перевірки – перевіряючих можна не допускати! Але ДФС, як завжди, виняток

Джерело: Державна регуляторна служба України

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024140
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 369
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 6146
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024162
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202459