• Посилання скопійовано

Контроль за обігом алкогольних напоїв пропонують посилити

Законопроектом №2243 пропонується посилити контроль за обігом алкогольних напоїв, зокрема шляхом впровадження додаткового маркування цих виробів QR кодами

Контроль за обігом алкогольних напоїв пропонують посилити

8 жовтня 2019 року А. Поляков (партія "Слуга народу") зареєстрував в Раді законопроект №2243 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення контролю за обігом алкогольних напоїв".

Проектом пропонується внести зміни до Закону №481/95 та КУпАП з метою посилення контролю за обігом алкогольних напоїв. Зокрема, це пропонується зробити шляхом впровадження обов’язкового додаткового маркування цих виробів QR кодами, які міститимуть таку інформації про виріб:

  • найменування виробника;
  • найменування імпортера (для імпортних алкогольних виробів);
  • місцезнаходження потужностей виробництва; 
  • реєстраційний номер обладнання на якому вироблено даний виріб;
  • найменування продукції;
  • дата та час виробництва.

Крім того, законопроект закладає підвалини функціонування в Україні автоматизованої системи контролю за обігом алкогольних напоїв. Так, пропонується встановити, що автоматизована система контролю за обігом алкогольних напоїв - це система відстеження і простеження руху алкогольних напоїв, від їх виробника або імпортера до моменту реалізації алкогольних напоїв суб’єктами господарювання оптової торгівлі, зокрема, за допомогою використання унікальних кодованих ідентифікаторів алкогольних напоїв. Порядок наповнення та функціонування якої буде визначено окремим законом.

У разі прийняття цей Закон набере чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування. Проте він буде введений в дію через 24 місяці з дня набрання ним чинності (крім змін до статті 11 Закону «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», які наберуть чинності через 24 місяці з дня офіційного опублікування цього Закону). 

Зміни, передбачені цим Законом щодо впровадження обов’язкового маркування алкогольних напоїв унікальним кодованим ідентифікатором алкогольних напоїв, повині будуть застосовувати суб’єкти господарювання всіх форм власності, незалежно від наявності чи відсутності законодавчого акту щодо впровадження автоматизованої системи контролю за обігом алкогольних напоїв.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024172
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 568
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20248 3536
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024167
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202461