• Посилання скопійовано

Як Мінфін вирішуватиме проблеми ФОПів?

За словами Маркарової, у ФОПів є дві проблеми: це робота програмних РРО та майбутні стосунки з податковою. Як ДПС та Мінфін буде вирішувати їх, поговоримо далі

Як Мінфін вирішуватиме проблеми ФОПів?

Міністр фінансів Оксана Маркарова розповіла, як у міністерстві будуть вирішувати проблеми фізичних осіб-підприємців. Про це вона сказала у ході години запитань до уряду у Верховній раді, передає кореспондент РБК-Україна.

За словами міністра, зараз на щотижневій основі засідають групи задля вирішення проблем ФОПів.

"Що стосується фізичних осіб-підприємців, то ми не тільки чуємо їх. Ми зараз фактично на щотижневій основі проводимо групи. Це і координаційна рада, яка організована в Міністерстві економічної політики, і група, яка опрацьовує основні проблеми справжніх ФОПів. Тобто не тих, хто використовує цю систему для ухиляння від сплати податків у великих компаніях", - заявила Маркарова.

З її слів, у ФОПів є дві проблеми, які намагатимуться вирішити в Мінфіні та податковій службі.

"Перше - наскільки прозоро, безкоштовно і просто запрацює система електронних РРО. Ми зараз над цим працюємо, буде декілька роз'яснень Мінфіну, у нас є рік на це. По-друге, вони бояться щодо їх майбутніх стосунків з податковою. Тому ми найближчим часом разом з податковою службою вийдемо з виконанням, в тому числі указу президента... Це стосується того, яким чином податкова не буде фактором ризику, не буде негативним фактором для справжніх підприємців. Ми їх дуже поважаємо і націлені створити для них правильні умови діяльності", - додала вона.

Нагадаємо, в Раді планують зареєструвати законопроект, який скасовує необхідність вести паперову книгу обліку для фізичних осіб - підприємців, які не платять ПДВ.

Джерело: РБК-Україна

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024166
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 522
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9596
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024165
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460