Державна фіскальна служба України розповідає, що про це під час онлайн-зустрічі з представниками Європейської Бізнес Асоціації запевнив виконуючий обов’язки Голови Державної фіскальної служби України Сергій Солодченко.
«В мене є велике бажання змінити усталені роками підходи в роботі податкової міліції. Мова йде не тільки про зміну назви, а й про зміну філософії роботи», – зауважив керівник відомства.
За його словами, на сьогодні існує об’єктивна необхідність ініціювати перейменування ДФС, наприклад, в Службу податкових розслідувань, яка діятиме до створення принципово нового державного органу, що займатиметься боротьбою з фінансовими злочинами.
«Мені цікава думка бізнесу стосовно необхідності таких змін. Це, насправді, вирішить багато проблемних питань, серед яких і позиціювання служби. Адже нас й досі плутають з ДПС (Державною податковою службою) або з ДМС (Державною митною службою), що створює додаткові ускладнення», – прокоментував Сергій Солодченко.
Учасники веб-конференції зійшлись на думці, що основним завданням діяльності податкової міліції має залишатись боротьба з економічними правопорушеннями. Тож, серед питань, які обговорювались, стали: боротьба з нелегальним ринком алкогольних напоїв; механізми контролю реалізації підакцизної продукції та побутової техніки через соцмережі та Інтернет; контроль над пересиланням алкоголю за допомогою поштових операторів; співпраця з кіберполіцією та іншими правоохоронними органами щодо виявлення власників сайтів та провайдерів, які сприяють незаконній торгівлі в Інтернеті.
Сергій Солодченко висловив готовність долучатись до спільного опрацювання законодавчих норм, які захищають інтереси легального бізнесу та створюють справедливу конкуренцію на ринку. Зокрема, до обговорення доцільності запровадження законопроекту про електронну комерцію, яким буде встановлено єдині правила продажу алкогольних напоїв через Інтернет.