• Посилання скопійовано

З 8 серпня знято мораторій на окремі види документальних перевірок

З 8 серпня ДПС протягом карантину може проводити документальні перевірки за заявою платника та в зв’язку з ліквідацією суб’єкта господарювання

З 8 серпня знято мораторій на окремі види документальних перевірок

Головне управління ДПС у м. Києві повідомляє, що 08.08.2020 набув чинності Закон України від 14.07.2020 р. №786-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб – підприємців».

Цим Законом, зокрема, внесено зміни до п. 52-2 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ в частині зняття мораторію на проведення документальних позапланових перевірок з підстав, визначених пп. 78.1.7 ПКУ (розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків) та документальних перевірок, що проводяться на звернення платника податків (п. 78.2 ПКУ).

Слід зауважити, що чинними нормативними актами не встановлено обов’язку стосовно завчасного повідомлення  платника податків про проведення документальної позапланової перевірки на підставі пп. 78.1.7 ПКУ.

Згідно п. 85.2 ПКУ платник податків зобов’язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки. Такий обов’язок виникає у платника податків після початку перевірки.

Звертаємо увагу, що проблемним питанням при проведенні перевірок, є невстановлення платників податків та їх посадових осіб за податковою адресою, у зв’язку з припиненням своєї діяльності, що в свою чергу призводить до неможливості здійснення необхідних заходів щодо зняття з обліку таких платників податків.

Головне управління ДПС у м. Києві закликає платників зазначати актуальні відомості щодо контактних даних і щодо доцільності  проведення документальних позапланових невиїзних перевірок у приміщенні Головного управління ДПС у м. Києві, з урахуванням особливостей, визначених ст. 79 ПКУ.

В разі виникнення питань, пропонуємо звертатись на офіційну електронну пошту Головного управління ДПС у м. Києві kyiv.official@tax.gov.ua, та Департаменту податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування kyiv.official_audit@tax.gov.ua, або за телефонними номерами: 520-63-13, 520-69-30.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: ДПС у м. Києві

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»