У рамках стратегії втілення інноваційних цифрових рішень Державна податкова служба України продовжить онлайн-консультування громадян у популярних онлайн-месенджерах Viber, Telegram. У 2020 році проєкт був запущений у пілотному режимі спільно з технологічним партнером ДПС, компанією Middleware Inc., на базі технологій Corezoid Hyperautomation Engine та Sender Communication Engine.
Окрім можливості звернутися за консультацією до податкової служби телефоном, громадяни мають можливість звертатися з питаннями в чатах. Месенджер Viber встановлений на 96% смартфонів українців. Telegram встановлений на 47% cмартфонів українців.
У 2020 році Державною податковою службою України надано 10721 користувачу 13835 консультацій у чаті через Viber (5266), Telegram (4597) та Sender (858).
Консультації в чаті мають здешевити вартість одного звернення для бюджету у порівнянні з телефонними дзвінками, а також дозволяють скоротити час на отримання громадянами відповідей на типові питання, допомагають комунікувати громадянам з податковою службою у більш зручний спосіб. Також користувачі можуть наприкінці діалогу у чатах оцінити якість надання консультації і кожна оцінка допомагає робити сервіс кращим. Мотивація працівників прив’язується до якості наданих консультацій, відповідно до стандартів ведення діалогу.
Не витрачайте час на телефонні розмови та очікування вільного працівника – переходьте до онлайн спілкування, використовуючи месенджери Viber, Telegram та Sender для отримання консультацій з питань оподаткування у Контакт-центрі Державної податкової служби України.
Перехід до чату «Контакт-центр Податкової» у Telegram тут: @DPS_ContactCenter_bot
Для використання чату у Viber та Sender скористайтесь переходом з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу.
ДПСУ запрошує до онлайн спілкування!