ДПС звертає увагу, що у липні збільшилася кількість надісланих листів на електронні скриньки без дотримання вимог статті 5 Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян», як наслідок були повернуті заявникам з відповідними роз'ясненнями. Як свідчить статистика, на електронні скриньки податкової у липні надійшло близько 50 % звернень, в яких не зазначено адресу та відсутній підпис заявника.
З метою уникнення втрачання Вашого часу, оперативного та повноцінного розгляду звернень громадян фахівцями податкової, переконливо просимо звернути увагу на правильність оформлення письмового звернення.
Звернення складається у довільній формі, разом з цим в ньому має бути вказано:
- Кому адресується звернення (наприклад: начальнику ГУ ДПС, ПІБ керівника).
- Від кого (прізвище, ім’я, по-батькові, повна поштова адреса заявника).
- Опис звернення (заява, скарга, пропозиція)де чітко і ясно має бути викладена суть порушеного питання з додаванням (за потреби) документів або їх копій.
- Письмове звернення обов’язково підписується особою (особами), що звертається з проставлянням дати подання такого звернення.
- В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь. Обов’язкове застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається, однак, зверніть увагу, що електронне звернення, надіслане без використання кваліфікованого електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Фахівці податкової нагадують, що письмові звернення, з дотриманням зазначених вимог чинного законодавства, Ви можете направити на електронні скриньки:
або надати через електронний кабінет платника податків, завдяки чому можна заощадити свій особистий час.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!