ДПСУ зазначає, що комунікаційні податкові платформи набувають популярності серед платників податків, про що свідчить аналіз інформаційного простору. Такий формат спілкування органів ДПС та бізнес-асоціацій є ефективним способом оперативного розгляду проблемних питань платників податків.
Так, з початку дії комунікаційних платформ в органах ДПС надійшло 300 звернень (у т. ч. у вересні – близько 200). Всі питання, викладені у зверненнях, опрацьовано та надано зворотній зв’язок заявнику. Для більш детального розгляду окремих звернень були організовані зустрічі бізнесу з фахівцями профільних підрозділів органів ДПС.
Державна податкова служба України завжди готова підтримати платників та відкрита до діалогу з бізнес-асоціаціями та інститутами громадянського суспільства.
В разі виникнення питань, що потребують оперативного розгляду, радимо організаціям, які представляють інтереси бізнесу, звертатися на комунікаційні податкові платформи у головних управліннях ДПС та міжрегіональних управліннях ДПС по роботі з великими платниками податків.
Комунікаційні податкові платформи – це швидко, зручно та мобільно!