• Посилання скопійовано

ДСНС створила е-реєстри щодо аудиту пожежної та техногенної безпеки

За інформацією ДСНС, мета створення е-реєстру – спростити ведення бізнесу та обмежити кількість різних перевірок. Але найголовніша – підвищити рівень пожежної безпеки

ДСНС створила е-реєстри щодо аудиту пожежної та техногенної безпеки

Державна служба України з надзвичайних ситуацій створила і впроваджує в роботу нові електронні сервіси для забезпечення організації незалежного аудиту пожежної та техногенної безпеки суб’єктів господарювання.

Як розповіли у ДСНС, мета створення е-реєстру –  спростити ведення бізнесу та обмежити кількість різних перевірок. Але найголовніша – підвищити рівень пожежної безпеки.

В умовах повномасштабного вторгнення рф в Україні діє мораторій на проведення будь-яких заходів державного нагляду контролю, але свідомий бізнес все одно занепокоєний у тому числі й пожежною безпекою на своїх об’єктах.

Восени 2022 року Парламент ухвалив закон №2655-IX щодо дерегуляції бізнесу шляхом страхування цивільної відповідальності, який дає змогу суб’єктам господарювання із середнім та/або незначним ступенями ризику ініціювати на своїх об’єктах незалежний аудит відповідності вимогам пожежної й техногенної безпеки.

Це, своєю чергою, дозволить укласти договори страхування й зменшити кількість планових перевірок, збільшити період між ними й посилити гарантії відшкодування збитків у разі порушення бізнесом вимог пожежної безпеки.

«На сьогодні у нас близько 205 тисяч суб’єктів господарювання з середнім і незначним ступенями ризику. У кожного суб’єкта є орієнтовно по 1-2 об’єкти, тобто загалом налічується 320-330 тис. об’єктів, які можуть піти шляхом аудиту і страхування», – зазначили у ДСНС.

За умови наявності страхового поліса цивільної відповідальності планові перевірки суб’єктів господарювання із середнім ступенем ризику можуть не проводитися до 6 років поспіль, а з низьким ступенем ризику – до 10 років. Аудит не тягне за собою негативних наслідків і санкцій та є добровільним.

Так, за понад рік із дня ухвалення закону вдалося провести велику підготовчу роботу й наразі на сайті ДСНС запрацювала електронна форма, через яку зацікавлені організації й експерти можуть подати документи для проходження професійної атестації та отримання кваліфікаційного сертифіката.

Окрім того, впроваджено е-реєстр організацій, які проводять аудит пожежної та техногенної безпеки, та експертів у сфері пожежної і техногенної безпеки, куди вноситимуть записи про видані сертифікати, та Реєстр договорів страхування, укладених за результатами аудиту й отриманих актів.

***

Читайте також:

Джерело: Урядовий портал

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»