• Посилання скопійовано

За неподання податкової звітності та помилки в ній – адмінштраф 2550 грн: законопроєкт вже у ВРУ

На сайті ВРУ зареєстровано законопроєкт №6317 щодо введення адмінштрафів за порушення порядку подання податкової звітності. Зокрема, за неподання податкової звітності та за порушення порядку її подання адмінштраф складатиме від 1700 до 2550 грн. У такому ж розмірі застосовуватиметься штраф за відсутність податкового обліку та неподання аудиторських звітів

За неподання податкової звітності та помилки в ній – адмінштраф 2550 грн: законопроєкт вже у ВРУ

Ми вже вказували, що 17 листопада на черговому засіданні КМУ було ухвалено законопроєкт щодо посилення відповідальності за порушення порядку подання податкової звітності.

18 листопада відповідний урядовий законопроєкт №6317 було зареєстровано на сайті ВРУ.

І ось наразі з'явився його текст. З ним можна ознайомитися за посиланням.

За пояснювальною запискою до законопроєкту пропонується внести зміни до статті 163-1 КпАП та передбачити адміністративну відповідальність для керівників та інших посадових осіб підприємств за порушення порядку ведення податкового обліку, подання податкової звітності, надання аудиторських звітів.

При цьому з метою посилення адміністративної відповідальності проєктом Закону пропонується збільшити розміри штрафних санкцій за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених статтею 163-1 КУпАП.

Так за відсутність податкового обліку, порушення порядку подання податкової звітності (крім єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ), порушення керівника ведення податкового обліку,  у тому числі неподання або несвоєчасне подання податкової звітності та аудиторських звітів буде застосовуватися адмінштраф у розмірі від 100 до 150 нмдг (від 1700 до 2550 грн). Наразі це від 5 до 10  нмдг – тобто від 85 грн до 170 грн. Дії, перелічені вище, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення буде вже тягнути адмінштраф від 150 до 250 нмдг (від 2550 до 4250 грн). Наразі такий штраф становить від 10 до 15 нмдг (від 170 до 255 грн).

І ще. З метою визначення механізму реалізації зазначеної статті КУпАП передбачено внесення змін також до статей 221, 234-2, 255 КУпАП, якими визначається, що справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням порядку ведення податкового обліку, подання податкової звітності, надання аудиторських звітів (стаття 163-1 КпАП), розглядатимуться податковими органами.

Проєктом Закону також вносяться зміни до статей 163-4 та 165-1 КпАП з метою уникнення колізій, які на сьогодні виникають на практиці при застосуванні цих положень КпАП за подання єдиної звітності в частині єдиного внеску. Крім того, з метою приведення положень КпАП до положень законів України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» проєктом Закону пропонується терміни «аудиторський висновок» замінити на«аудиторський звіт» та «державні податкові інспекції» на «податкові органи» відповідно.

 

Набрання чинності

У разі прийняття Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Відповідальність, санкції і штрафи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Відповідальність, санкції і штрафи»