• Посилання скопійовано

Як подати заяву для обрання спрощеної системи?

Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до ДПС за місцем податкової адреси заяву про застосування спрощеної системи оподаткування

Як подати заяву для обрання спрощеної системи?

ДПС у Житомирській області нагадує, що ст. 298 ПКУ встановлено, що для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем податкової адреси заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – Заява).

Форма цієї Заяви, а також Розрахунку доходу за попереднiй календарний рiк, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування (далі – Розрахунок), що додається до неї, затверджені наказом Мінфіну від 16.07.2019 р. №308. Платник податків на власний вибір, якщо інше не передбачено ПКУ, може надіслати Заяву в електронній формі з дотриманням вимог чинного законодавства, поштовим відправленням або ж особисто уповноваженою на це особою.

Відповідно до ст. 42-1 ПКУ визначено, що Е-кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.На сторінці офіційного вебпорталу ДПС є посилання на вхід до Електронного кабінету, також це можна зробити за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. 

Для того, щоб надіслати Заяву, юридичній особі в режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету потрібно обрати рік та місяць, в якому створюється Заява, та з переліку електронних форм обрати Заяву за формою J0102003. При цьому за замовчуванням встановлюється орган ДПС відповідно до місця основної реєстрації.

Також у запропонованій формі Заяви необхідно заповнити відповідні поля електронного документу, підписати та надіслати, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.У разі переходу юридичної особи на спрощену систему оподаткування (третя група платників єдиного податку) додатково до Заяви подається Розрахунок. Для цього платник у вкладці «Додатки» обирає опцію «Додати» Розрахунок за формою J0102103 та заповнює обов’язкові поля.

Перша квитанція надійде автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня. В другій квитанції, що є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа, вказується  час прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом, тобто дата та час, зафіксовані у першій квитанції. У вкладці «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи»  Електронного кабінету є доступ до квитанції №2 щодо приймання та обробки Заяви, надісланої користувачу Електронного кабінету.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: ДПС у Житомирській області

Рубрика: Спрощена система/ФОП на єдиному податку

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ФОП на єдиному податку»